اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

اعلام چگونگی برگزاری آزمون‌های دانشگاه آزاد در شهرهایی که شرایط هشدار در برابر شیوع کرونا دارند

سخنگوی دانشگاه آزاد درباره چگونگی برگزاری آزمون‌های پایان ترم این دانشگاه در شهرهایی که شرایط هشدار در برابر شیوع ویروس کرونا را دارند، گفت: تصمیم گیری درباره نحوه برگزاری آزمون‌های پایان ترم این مراکز با رؤسای واحدهای دانشگاه‌ آزاد و هماهنگی با رئیس ستاد مقابله با کرونای استان است.

اعلام چگونگی برگزاری آزمون‌های دانشگاه آزاد در شهرهایی که شرایط هشدار در برابر شیوع کرونا دارند

احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به شیوع کرونا همچنان شهرهای با وضعیت قرمز مجوز برگزاری امتحانات را  ندارند و امتحانات حضوری در آنها برگزار نمی‌شود. 

وی افزود: در شهرهایی که در وضعیت هشدار قرار دارند رؤسای واحدها و استان‌های دانشگاه‌ آزاد با هماهنگی رئیس ستاد مقابله با کرونای استان درباره چگونگی برگزاری حضوری یا عدم برگزاری آن تصمیم‌گیری می‌کنند.

به گزارش فارس، پیش از این بر اساس بخشنامه امتحانات این دانشگاه اعلام شده بود که برگزاری امتحان حضوری در شهرهایی که وضعیت قرمز در برابر شیوع ویروس کرونا دارند، ممنوع است و این مراکز اجازه برگزاری آزمون حضوری را ندارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول