اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اجلاسیه مداحان در استان مرکزی برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح الله استان مرکزی از برگزاری اجلاسیه مداحان در استان خبر داد.

اجلاسیه مداحان در استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ابوالفضل ربیعی مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز در ۲۹‌مین نشست گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به احساس نیازی که   می‌شد برگزاری اجلاسیه مداحان در دستور کار سازمان بسیج مداحان سپاه روح الله قرار گرفت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه از زمان پیش بینی این برنامه به جامعه مداحان استان استقبال خوبی را شاهد بودیم که همه مداحان و ستایش‌گران بسیجی استان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این برنامه اعلام آمادگی کردند و پای کار آمدند.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح الله استان مرکزی گفت: استفاده از تجربیات ارزشمند سایر اجلاسیه‌های کنگره شهدای استان در دستور کار اجلاسیه مداحان قرار گرفته که امیدواریم بتوانیم برنامه درخوری برای شهدای مداح استان برگزار کنیم.

 

برای برگزاری اجلاسیه مداحان ۱۰ کمیته تخصصی با حضور مداحان بسیجی در نظر گرفته شده که اهداف و وظایف هرکدام از آنها به آنها ابلاغ شده است

ربیعی ادامه داد: برای برگزاری اجلاسیه مداحان ۱۰ کمیته تخصصی با حضور مداحان بسیجی در نظر گرفته شده که اهداف و وظایف هرکدام از آنها به آنها ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه پرداختن به شعار سال و تجلیل از شهدای سلامت یکی از اولویت‌های مهم اجلاسیه شهدای مداحان است که در این خصوص برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در خصوص شعار سال برنامه‌ها و اقدامات اثربخشی انجام دهیم چندین نشست تخصصی با کارشناسان اقتصادی و تولیدی برگزار کردیم که یک کمیته پژوهشی ویژه این کار در نظر گرفته‌ایم.  

به گفته وی جزئیات اجلاسیه مداحان پس از نهایی شدن در جلسات آینده ستاد کنگره شهدای استان مطرح خواهد شد.

پیشرفت‌های به دست آمده  در بیماری کرونا به برکت خون شهدای مدافع سلامت است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی نیز در این جلسه گفت: امروز پیشرفت‌های به دست آمده و موفقیت‌های حاصل شده در بیماری کرونا به برکت خون شهدای مدافع سلامت است که همه ملت ایران مدیون زحمات و دلسوزی‌های این عزیزان هستیم.

پرداختن به شعار سال و تجلیل از شهدای سلامت یکی از اولویت‌های مهم اجلاسیه شهدای مداحان است

 پاسدار غلامرضا کریمی اظهار کرد: قدردانی از مدافعان سلامت و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدای سلامت امروز یکی از اولویت‌های مهم برنامه‌ها است که اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم پیش‌بینی برنامه‌های خوبی در این راستا داشته است.

وی افزود: برنامه آبروی محله، افتخار کوچه‌ها یکی از برنامه‌های مصوب می‌باشد که با محوریت گرامیداشت شهدای محله‌ها برگزار می‌شود که با توجه به شرایط کرونایی تاکنون تعطیل بوده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه با بررسی‌ها و حساسیت‌هایی که برای برگزاری این برنامه داشتیم قصد داریم به‌طور محدود این برنامه مهم را ادامه دهیم، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اولین برنامه آبروی محله، افتخار کوچه‌ها در قالب هجدهمین اجلاسیه کنگره شهدای استان مرکزی در تیرماه برگزار می‌شود.

اولین برنامه آبروی محله، افتخار کوچه‌ها در قالب هجدهمین اجلاسیه کنگره شهدای استان مرکزی در تیرماه برگزار می‌شود 

کریمی با بیان اینکه هجدهمین اجلاسیه کنگره و شهدای استان مرکزی با محوریت شهیدان صفری و سمیعی کرهرودی برنامه‌ریزی شده که ویژه‌برنامه این اجلاسیه تقدیر از شهدای سلامت و مدافعان سلامت خواهد بود، اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌های هجدهمین اجلاسیه کنگره شهدای استان در سه فاز اصلی پیش‌بینی شده است که فاز اول آن چند روز قبل از اجرای اجلاسیه در فضای مجازی با عنوان یک رزمایش مجازی، فاز دوم اجلاسیه برگزاری نمایشگاه با محوریت دستاوردهای انقلاب و سلامت و شرایط کرونایی و فاز سوم آن در قالب برگزاری خود اجلاسیه خواهد بود.

وی تصریح کرد: در نمایشگاهی که در اجلاسیه پیش‌بینی شده پزشکان طب سنتی و متخصص حضور پیدا می‌کنند و کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی و پزشکی در این نمایشگاه به‌طور ویژه در نظر گرفته شده که با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشت و درمان سپاه روح‌الله بازرسان بهداشتی از ابتدای شروع کار اجرایی اجلاسیه حضور خواهند داشت و بر اجرای برنامه به‌طور دقیق نظارت خواهند کرد.

در کشور جزء اولین استان‌هایی هستیم که برنامه گرامیداشت شهدا را در این شرایط برگزار می‌کنیم 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: در کشور جزء اولین استان‌هایی هستیم که برنامه گرامیداشت شهدا را در این شرایط برگزار می‌کنیم و تمام تلاشمان بر این است با اجرای خوب این برنامه به سایر استان‌ها الگو ارائه دهیم و به همین منظور کار با حساسیت دنبال می‌شود.

کریمی گفت: سخنرانان هجدهمین اجلاسیه کنگره شهدای استان از همرزمان شهیدان صفری و سمیعی کرهرودی هستند که به روایت گری و نقل خاطرات از این شهدای گران‌قدر می‌پردازند.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌هایی برای استقرار تونل سلامت انجام شده و همچنین خدمات بهداشتی و پزشکی نیز ارائه می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به دیدار با خانواده‌های شهدا بیان کرد: جوانان بسیجی در ناحیه مقاومت بسیج اراک برنامه‌ریزی تازه‌ای برای دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا داشته‌اند و با توجه به اینکه در شرایط کرونایی نمی‌توان به خانه‌ها رفت اما جوانان بسیجی ابتکار خوبی انجام داده‌اند و علاوه بر اینکه از احوالات خانواده‌های شهدا در جلوی منزل آنها جویا می‌شوند هدایایی هم خدمت آنها ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول