اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

استاندار: عده‌ای دنبال خاموشی چراغ ورزش در خراسان شمالی هستند

استاندار خراسان شمالی گفت: به دنبال حرف‌های مخالفان انگشت شمار که به دنبال خاموش ماندن چراغ حوزه ورزش در استان هستند، نخواهیم بود و کار درست را در استان انجام می‌دهیم.

استاندار: عده‌ای دنبال خاموشی چراغ ورزش در خراسان شمالی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در دیدار رئیس فدراسیون ناشنوایان کشور اظهار کرد: برای تقویت حوزه ورزش ناشنوایان استان برنامه‌ریزی خواهیم داشت. 

وی ادامه داد: برای برگزاری مسابقات جهانی و اردوهای تیم‌های ملی ورزشی ناشنوایان در استان آمادگی داریم چراکه بنده اعتقاددارم تا وقتی‌که رفت‌وآمدها به استان صورت نگیرد سطح ورزش استان ارتقا نمی‌یابد. 

استاندار خراسان شمالی تأکید کرد: کار درست را در استان انجام می‌دهیم و به دنبال حرف‌های مخالفان انگشت شمار که به دنبال خاموش ماندن چراغ حوزه ورزش در استان هستند، نخواهیم بود. 

ارتقا ۱۴ پله‌ای رتبه ورزش ناشنوایان خراسان شمالی

در این دیدار رئیس فدراسیون ناشنوایان کشور نیز اظهار داشت: اقدامات استاندار خراسان شمالی در حوزه ورزش در کشور و استان قابل‌توجه و درخشان بوده است بنابراین خیال فدراسیون‌ها بابت پیگیری امور ورزشکاران در استان راحت است. 

مهران تیشه گران افزود: با تلاش‌های صورت گرفته ورزش ناشنوایان خراسان شمالی در سال گذشته از رتبه ٢٧ به ١٣ کشوری ارتقاءیافته است. 

تیشه گران گفت: ورزشکاران ناشنوا در ١٧ رشته ورزشی فعالیت می‌کنند و تاکنون افتخارات زیادی را در عرصه بین‌المللی کسب کرده‌اند اما اعتبارات این فدراسیون اندک است و باید توجه بیشتری به آنان داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول