اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بستن گلوگاه فساد سبب رونق در بازار زعفران شد

نماینده مردم تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهم‌ترین اولویتم در منطقه برطرف کردن مشکلات زعفران است، گفت: وقتی در این حوزه گلوگاه فساد را از بین بردیم، بازار رونق گرفت، هرچند در این حوزه تهدید هم شدیم.

بستن گلوگاه فساد سبب رونق در بازار زعفران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مه‌ولات، محسن زنگنه ظهر امروز ضمن حضور در مراسم کلنگ زنی دو مجتمع فرهنگی، آموزشی و مذهبی و بازدید از روند پروژه ساخت ساختمان پزشکان بیمارستان امام رضا (ع) مه ولات، در جمع مردم روستای حسن آباد مه ولات اظهار کرد: مسئله اصلی کشور اجرایی‌سازی قوانین است.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قانون برنامه ۵ ساله که مهم‌ترین برنامه کشور است، متاسفانه ۵ درصد اجرایی شده، تصریح کرد: ما قانون‌های خوبی داریم، ولی اجرایی نمی‌شود، چراکه دولت‌ها در اجرای قانون تنبل هستند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین اولویتم در منطقه برطرف کردن مشکلات زعفران است و وقتی در این حوزه گلوگاه فساد را از بین بردیم بازار رونق گرفت، هرچند در این حوزه تهدید هم شدیم.

زنگنه با بیان اینکه بخش عمده مشکلات کشور فساد و رانت است، اضافه کرد: مسئله اصلی کشور اجرایی‌سازی قوانین است و اگر ما نظارت کنیم مشکلات حل می‌شود.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه خود قرار دهند، افزود: ما هم باید ۲۴ ساعته کار کنیم، چرا که عقب هستیم و در این خصوص کارگروه‌هایی تشکیل می‌دهیم تا مشکلات را با همفکری مردم حل کنیم.

زنگنه با تاکید بر اینکه باید مساجد را به پایگاه مقابله با جنگ اقتصادی تبدیل کنیم و خیرین هم به میدان بیایند، خاطرنشان کرد: ملت همچون همیشه پای کار هستند و مسؤولان هم باید به میدان بیایند، بگذاریم چرخ صنعت بچرخد، البته با توجه مشکلات موجود از جمله گرانی‌ها کار سختی را در پیش داریم، اما امیدواریم با همکاری مردم خبرهای خوشی را بشنویم.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول