اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

حذف «بر باد رفته» آن را در آمازون پرفروش ترین کرد

یک روز پس از آنکه اچ‌بی‌او فیلم «بر باد رفته» را به دلیل دیدگاه‌های نژادی حذف کرد، این فیلم در رأس فهرست پرفروش‌های سایت آمازون قرار گرفت.

حذف «بر باد رفته» آن را در آمازون پرفروش ترین کرد

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی «بر باد رفته» که ۸۱ سال از عمرش می گذرد به عنوان پرفروش ترین فیلم چارت تمام محتواهای سینمایی و تلویزیونی سایت آمازون ثبت شد.

یک روز پس از آنکه اچ‌بی‌او فیلم «بر باد رفته» را به دلیل دیدگاه‌های نژادی حذف کرد، این فیلم در راس فهرست پرفروش‌های سایت آمازون قرار گرفت.

سایت آمازون چندی پیش به مناسبت دو صفحه دی‌ وی دی را به قیمت ۲۹.۵۵ دلار ارایه کرد و امکان اجاره دیجیتال آن را نیز ۳.۹۹ دلار و خرید آن را ۹.۹۹ دلار تعیین کرد.

«بربادرفته» از  چهارشنبه  پنجمین فیلم پرفروش آمازون بود و پس از «شکار»، «پرندگان شکاری»، «پسران بد برای همیشه» و «مرد نامرئی» قرار داشت،اما  حالا و پس از آنکه شبکه پربیننده «اچ بی اُ» به خاطر جوّ اعتراضات ضد نژادپرستی این روزهای آمریکا، این فیلم را از فهرست آرشیو خود حذف کرد، در راس فهرست فروش قرار گرفته است.

بربادرفته (Gone With The Wind) فیلمی در ژانر درام محصول سال ۱۹۳۹ آمریکا به کارگردانی ویکتور فلمینگ است. «کلارک گیبل» و «ویوین لی» دو نقش اصلی را دارند. لسلی هاوارد، اولیویا دی هاویلند، هتی مک‌دنیل و آن رادرفورد از دیگر هنرپیشگان این فیلم هستند. این فیلم که حدود ۲۳۸ دقیقه است، روایت عشق یک دختر جنوبی در خلال جنگ داخلی آمریکا را به تصویر می‌کشد.

بربادرفته یکی از پرفروش‌ترین و پربیننده‌ترین فیلم‌های تاریخ هالیوود است. این فیلم جوایز متعددی را از آن خود کرد، که از میان آن‌ها می‌توان به چهار جایزهٔ اسکارِ بهترین فیلم، بهترین کارگردان برای ویکتور فلمینگ، بهترین هنرپیشهٔ نقش اول زن برای ویوین لی، و بهترین نقش مکمل زن برای هتی مک‌دنیل اشاره کرد. این فیلم با احتساب نرخ تورم، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول