اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استان سمنان در رزمایش «کمک مؤمنانه» خوش درخشید

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان در مقابله با کرونا و رزمایش «کمک مؤمنانه» خوش درخشید، گفت: مردم استان به‌خوبی در این میدان ظاهر شدند.

استان سمنان در رزمایش «کمک مؤمنانه» خوش درخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سردار حمید دامغانی عصر امروز در دیدار با امام جمعه شاهرود و استادیار صالحین سپاه این شهرستان که در دفتر امام جمعه با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود انجام شد، با تشکر از حمایت‌ها و تلاش‌های امام جمعه شاهرود در راستای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و مقابله با ویروس کرونا، بیان کرد: این بیماری، وحدت و همدلی اقشار مختلف مردم، نهادها و مسؤولان کشور را بیش از پیش نشان داد.

وی افزود: فرهنگ غنی ایران اسلامی به سبب این ویروس منحوس به جهان بازمعرفی شد و ملت ما به دنیا کرامت، عزت، اتحاد و همدلی خود را نشان داد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان در مقابله با کرونا و رزمایش کمک مؤمنانه خوش درخشید، گفت: مردم استان سمنان و شهرستان شاهرود در این میدان به‌خوبی ظاهر شدند و نشان دادند که مانند دوران دفاع مقدس در خط مقدم جهاد حضور دارند و تفاوتی ندارد این جهاد در چه عرصه و کارزاری باشد.

دامغانی با اشاره به فعالیت‌های و تلاش‌های همه اقشار مردم، گروه‌های جهادی و دستگاه‌های اجرایی در مقابله با کرونا تأکید کرد: این همدلی و وحدت و اتحاد امروز در اوج خود قرار دارد و باید تلاش کنیم این رویه صورت یک فرهنگ غنی در جامعه ما نهادینه شود.

وی، گزارشی از اقدامات سپاه و بسیج استان سمنان در روزهای مقابله با ویروس کرونا ارائه و بر تداوم این اقدامات برای ریشه‌کنی این بیماری منحوس تأکید کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: بسیج و سپاه در کنار سایر ارگان‌ها در کنار کادر درمانی و پزشکی استان برای مقابله با ویروس کرونا حضور دارند و تا پایان این جهاد مقدس حضور مؤثر و فعال خواهند داشت.

حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود نیز در این دیدار با تقدیر از فعالیت‌ها و اقدامات جهادی بسیج و سپاه در راستای مقابله با ویروس کرونا و رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه گفت: از بسیج و سپاه جز این نیز توقع نیست؛ چراکه این نهادهای انقلابی بازوان نظام در راستای تحقق اهداف عالی کشور هستند و خدمت‌رسانی به جامعه از اهداف اصلی آنان است.

وی بیان کرد: باید تلاش کنیم خدمت‌رسانی به جامعه همچنان تداوم داشته باشد و در راستای کاهش شیوع و از بین بردن این بیماری منحوس تلاش کنیم.

امام جمعه شاهرود بر لزوم همدلی و اتحاد همه دستگاه‌های اجرایی و نیروهای انقلابی و جهادی تأکید و رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه را الگویی برای خدمت‌رسانی خوب با حضور همه آحاد جامعه به مردم عنوان کرد.

انتهای پیام/74036/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول