اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

انباشت مشکلات مزمن معیشتی تکلیف نمایندگان را مضاعف می‌کند

انباشت مشکلات مزمن معیشتی، نارسایی‌های فرهنگی و آسیب‏های اجتماعی که برخاسته از ضعف‌های مد‌یریتی و اجرایی د‌ر د‌ولت و کمبود‌های نظارتی د‌ر مجلس د‌هم است ، بار انتظارات از نمایندگان شیراز را بیشتر کرده و می‌کند.

انباشت مشکلات مزمن معیشتی تکلیف نمایندگان را مضاعف می‌کند

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، پزشکان بسیجی استان فارس خطاب به نمایندگان شهر شیراز، بیانیه‌ای به این شرح ارائه دادند:

امام خامنه ای: من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام و حرف را صریح و صادقانه می‌گویم.

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در استان فارس
با سلام و احترام;
ما پزشکان بسیجی استان فارس معتقدیم  این نظام با محوریت ولایت مطلقه فقیه ، حضور مردم همیشه در صحنه و الطاف بیکران خداوند متعال ، علیرغم میل کفار و  استکبار جهانی و منافقین داخلی بدتر از کفار ، راه به سوی ظهور و ایجاد تمدن اسلامی را خواهد پیمود که این وعده الهی است.
و چه زیبا فرموده‌اند مقام عظمای ولایت که : هر کس از قطار انقلاب پیاده شود ، باخته است و چه بسا انقلابی‌هایی که فسیل شدند.

بزرگواران:
حضور و رأی اخیر مردم ، مطالبه مبارزه با فساد شکل‌گرفته در سالهای متمادی  ، شکل‌گیری  مجلسی خداترس و حامی قشر مستضعف، برخورد با دانه‌درشتان از خدا بی خبر  و در یک کلام به فرموده:
امام خمینی (رحمه‌الله‌علیه) که  در این فراز عنوان می‌کنند :
« از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این عصر و عصرهای آینده می‌خواهم که اگر خدای نخواسته عناصر منحرفی با دسیسه و بازی سیاسی وکالت خود را به مردم تحمیل نمودند، مجلس اعتبارنامه آنان را رد کنند و نگذارند حتی یک عنصر خرابکار وابسته به مجلس راه یابد.

منتخبین محترم:
تراکم و انباشت مشکلات مزمن اقتصاد‌ی و معیشتی و نارسایی‌های فرهنگی و آسیب‏های اجتماعی که برخاسته از کاستی‌‏ها و ضعف‌های مد‌یریتی و اجرایی د‌ر د‌ولت و کمبود‌های نظارتی سیاست‌گذاری‌ها د‌ر مجلس د‌هم است ، بار انتظارات  بر د‌وش شما را بیشتر کرده و می‌کند بنابراین، آنچه می‌توان گفت این است که این مجلس هم باید نقطه اتکای رهبری عزیز و مرد‌م برای کاهش مشکلات جاری کشور که امروز مرد‌م با آن د‌ست و پنجه نرم می‌کنند باشد و هم کانون توجه برای کسی یا کسانی که قصد د‌ارند سکان اجرایی کشور را د‌ر سال ۱۴۰۰ برعهد‌ه بگیرند.
مطالبه کنونی  در مجلس  که توسط نمایندگان جوان و انقلابی همچون دکتر نجابت ، دکتر زاکانی و جناب آقای کریمی  رقم خورد ، بوته آزمایشی بود برای همه شما.

انتظارات می‌رود  همه شما بزرگواران ، «انقلابی» پای کار باشید و بدون هیچ واهمه ای از پست و مقام و جایگاه و با اتکال به خداوند متعال در برخورد با فساد ، خود را سربلند و دل مردم و امام عصر عج  را یکبار دیگر شاد نمایید.
 جامعه ولایی ایران اسلامی در گام دوم انقلاب مطالبه‌گر جدی انتظارات انقلابی  از  رای خود هست و خواهد بود و بنابر وظیفه انقلابی ، روشنگری خواهد نمود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول