اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قالیباف اعتراض نمایندگان نسبت به جانمایی در کمیسیون‌ها را بررسی کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز اعتراض نمایندگان نسبت به جانمایی صورت گرفته در کمیسیون‌ها را بررسی کرد.

قالیباف اعتراض نمایندگان نسبت به جانمایی در کمیسیون‌ها را بررسی کرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رسیدگی به اعتراضات نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، اعضای هیأت رئیسه مجلس و تعداد دیگری از نمایندگان و همچنین معترضان برگزار شد.

تعداد 25 نماینده و همچنین تعدادی از معاونت فناوری مجلس برای تحویل گرفتن و استماع سخنان معترضین در این جلسه حاضر شده‌اند.

این جلسه که در حال حاضر در حال برگزاری است، معترضانی که نسبت به جانمایی خود در کمیسیون‌های تخصصی مجلس اعتراض دارند، مستندات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارائه کرده و همچنین به دفاع از رزومه خود می‌پردازند.

گفته می‌شود 56 نماینده در کمیسیون‌های تخصصی جانمایی نشده بودند که به تدریج در حال انتقال به سایر کمیسیون‌ها هستند، همچنین بیش از 100 نماینده نیز نسبت به جانمایی‌هایی که در کمیسیون‌های تخصصی صورت گرفته است و با نظر آنها همخوانی ندارد، معترض شده‌اند.

گفتنی است این جلسه در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است و در حال حاضر معترضان در حال توضیح و بیان دلایل اعتراضشان هستند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول