اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اطفای آتش‌سوزی جنگل بر فراز یاسوج با فرماندهی مدیرکل منابع طبیعی+ تصویر

آتش‌سوزی جنگل بر فراز یاسوج با فرماندهی مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد خاموش شد.

اطفای آتش‌سوزی جنگل بر فراز یاسوج با فرماندهی مدیرکل منابع طبیعی+ تصویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سریال آتش سوزی در جنگل‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد و نیروهای منابع طبیعی استان و همچنین نیروهای مردمی و سایر دستگاه‌ها و بسیج از ابتدای خردادماه امسال وارد عمل شده تا اجازه ندهند این میراث طبیعی استان از بین برود.

در یکی از این موارد آتش سوزی در جنگل بر فراز شهر یاسوج در کوه دوگوش مشرف بر آبشار یاسوج آغاز شد منطقه‌ای صخره‌ای و صعب العبور که دود ناشی از آتش بر فراز شهر یاسوج دیده می‌شود.

به گزارش فارس؛ عادل آرامش مسوول یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با شنیدن خبر آتش‌سوزی در این منطقه هر چند روز جمعه و تعطیل بود اما همه امکانات و نیروهای منابع طبعیی استان و شهرستان بویراحمد به همرای مهندس حکمتیان مدیرکل و نوریان معاون این اداره‌کل بسیج شدند و به منطقه عزیمت کردیم.

وی گفت: خوشبختانه با حضور به موقع و فرماندهی عملیات که بر عهده شخص مدیرکل بود و شخصا در خاموش کردن آتش حضور داشت موفق به اطفای حریق شدیم و هم اکنون در حال سرد کردن بقایای آتش‌سوزی هستیم.

 انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول