اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نیمی از تماس‌ها با آتش‌نشانی مشهد مزاحمت تلفنی است

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی شهر مشهد با اشاره به 17 هزار و 228 تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی مشهد در هفته گذشته گفت: نیمی از این تماس‌ها مزاحمت تلفنی و غیر مرتبط بوده است.

نیمی از تماس‌ها با آتش‌نشانی مشهد مزاحمت تلفنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشیار رضا حیدری اظهار کرد: در هفته گذشته و از مورخه 15 خرداد تا 21 خردادماه هفده هزار و 228 تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد برقرارشده که از این تعداد تماس حدود 8 هزار و چهارصد و نود تماس آن مزاحمی و غیر مرتبط بوده است.

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی شهر مشهد یادآور شد: در این هفته درمجموع 677 مأموریت توسط آتش‌نشانان انجام‌شده که 391 مورد آن اطفای حریق و 286 مأموریت نیز امداد و نجات و خدمات ایمنی بوده و در مأموریت‌های اعزامی 2735 آتش‌نشان حضورداشته‌اند و به‌وسیله 889 دستگاه خودروی سبک و سنگین اطفاء حریق و موتورسیکلت آتش‌نشانی این عملیات‌ها انجام گردیده است.

وی ادامه داد: این آمار نشان می‌دهد که در حوزه حریق ما افزایش مأموریت داشته‌ایم که عمده عملیات‌ها مربوط به مهار آتش‌سوزی خار و خاشاک به‌واسطه گرمای هوا در سطح شهر و حومه  بوده و البته در حوزه حوادث مربوط به امداد و نجات خوشبختانه با کاهش مأموریت‌ها روبرو بوده‌ایم و باید اعلام کنیم که همچنان مأموریت‌های مربوط به نجات افراد از آسانسورها در صدر عملیات‌های امداد و نجات در این سازمان قرار دارد .

حیدری تأکید کرد: در هفته گذشته به‌صورت روزانه و مستمر بیش از 451 بازدید پیشگیرانه نیز توسط کارشناسان اداره آموزش و پیشگیری سازمان انجام‌شده و 932808 مترمربع نیز کنترل ایمنی ساختمان‌ها توسط همکاران اداره پیشگیری و نظارت سازمان صورت گرفته و همچنین عملیات ضدعفونی  سینماها ، اماکن عمومی و معابر سطح شهر و مساجد و مدارس برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به‌صورت روزانه  توسط آتش‌نشانان مستقر در 50 ایستگاه عملیاتی و آتش‌نشانان داوطلب مردمی تحت نظارت آتش‌نشانی مشهد انجام‌شده است.

انتهای پیام/ 70042

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول