اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

عرضه روترهای وای فای جدید ایسوس

شرکت ایسوس از عرضه روترهای وای فای سه گانه جدید خود خبر داده که 300 دلار قیمت دارند و می توانند با تولیدات مشابه آمازون و گوگل رقابت کنند.

عرضه روترهای وای فای جدید ایسوس

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، روترهای مش وای فای ۶ جدید گوگل و آمازون تا به حال به علت گران قیمت بودن چندان مورد توجه قرار نگرفته بودند، اما به نظر می رسد مدل جدید آنها موسوم به ZenWiFi AX Mini (XD۴) بتواند توجه علاقمندان را به خود جلب کند.

قیمت ۳۰۰ دلاری و امکانات بیشتر در مقایسه با روترهای ایریو سیستم آمازون از جمله مزایای روترهای ایسوس است. البته این محصول در مقایسه با نست وای فای گوگل قابلیت ها و امکانات کمتری دارد. روترهای آمازون و گوگل به ترتیب ۲۴۹ و ۳۴۹ دلار قیمت دارند.

 

پشتیبانی از استاندارد پرسرعت وای فای ۶ مهم ترین مزیت روترهای ایسوس است. از سوی دیگر، باید توجه داشت که رقبای ایسوس مانند نت گیر، روترهای وای فای ۶ را با قیمت بالای ۷۰۰ دلار عرضه کرده اند.

این روترها می توانند محوطه ای به وسعت ۴۴۵ متر مربع را تحت پوشش اینترنت بی سیم قرار دهند.سرعت این روترها در قالب ارتباطات ۵ گیگاهرتز به ۱.۲۰۱ مگابیت در ثانیه می رسد. پشتیبانی کامل از OFDMA مزیت دیگر روتر جدید ایسوس است.  روتر از این طریق می تواند یک مجرای ارتباطی را به پشتیبانی همزمان از چند دستگاه با کیفیت مناسب اختصاص دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول