اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

اضافه شدن فیس ای دی به پیام رسان فیس بوک

فیس بوک در حال بررسی آزمایشی افزودن قابلیت فیس آی دی به پیام رسان خود است تا روش جدیدی برای رمزگشایی این پیام رسان ابداع شود.

اضافه شدن فیس ای دی به پیام رسان فیس بوک

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، افزوده شدن فیس آی دی به پیام رسان فیس بوک به معنای از کارافتادن دیگر روش های باز کردن قفل این پیام رسان نیست و تنها گزینه ای در کنار سایر گزینه ها محسوب می شود.

فیس بوک امیدوار است از این طریق امکانات امنیتی پیام رسان خود را افزایش دهد و به خصوص از دسترسی اشخاص ثالث به پیام های کاربران جلوگیری کند.

 

با نهایی شدن این تغییرات دسترسی به پیام رسان فیس بوک از طریق فیس آی دی، تاچ آی دی و کلمه عبور کاربر ممکن می شود. حتی در صورت باز بودن قفل گوشی کاربر باید یکی از این سه گزینه را برای دسترسی به پیام رسان فیس بوک مورد استفاده قرار دهد.

همچنین کاربران می توانند با تعیین یک بازه زمانی، کاری کنند تا گوشی بعد از سپری شدن مدت زمان مذکور قفل شده و استفاده از پیام رسان فیس بوک تنها با استفاده از یکی از روش های امنیتی ممکن شود. این خدمات در بخش تنظیمات فیس بوک و در قالب زمان بندی های یک و ۱۵ دقیقه ای و نیز یک ساعته در دسترس است.

فیس بوک در حال آزمایش این خدمات بر روی تعداد کمی از گوشی های مجهز به سیستم عامل آی او اس است و قرار است آن را در آینده به کاربران گوشی های اندرویدی نیز ارائه دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول