اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مسی و سوارس در ترکیب اصلی بارسا قرار می گیرند

در اولین بازی بارسلونا پس از تعطیلی فوتبال، مسی و سوارس بار دیگر می توانند در کنار هم بازی کنند.

مسی و سوارس در ترکیب اصلی بارسا قرار می گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته بیست و هفتم لالیگا بامداد فردا بارسلونا میهمان مایوروکا خواهد بود. این اولین بازی بارسلونا پس از تعطیلی 3 ماهه فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا است.

طرفداران فوتبال و مخصوصا آبی اناری ها، علاقه دارند بار دیگر شاهد درخشش مسی و دیگر ستاره های بارسلونا باشند و به همین علت موضوع بازی کردن لئو و سوارس در ترکیب اصلی این تیم بسیار مهم شده است.

مسی هفته گذشته در تمرینات بارسلونا دچار مصدومیت شد که نگرانی ها را بالا برد. البته پس از 2 روز مشخص شد که آسیب مسی جدی نیست و او می تواند در ترکیب بارسا قرار گیرد.

از طرف دیگر بازگشت لوئیس سوارس به ترکیب بارسلونا پس از 5 ماه سوژه رسانه ها شده است. ستاره اروگوئه ای به دلیل جراحی زانو از میادین دور بود و برگشت او به ترکیب بارسا و بازی در کنار مسی بسیار هائز اهمیت است.

کیکه ستین در کنفرانس خبری این بازی از قرار گرفتن سوارس در ترکیب اصلی بارسلونا مقابل مایوروکا خبر داد ولی عنوان کرد که تمام 90 دقیقه را ممکن است در میدان نباشد.

وی از عدم ریسک بارسلونا در خصوص سوارس گفت و اظهار داشت:  ما هیچ ریسکی در خصوص لوئیس پس از 5 ماه نخواهیم کرد. برای او خوب است که بازی کند و نیاز دارد تا به مانند قبل در ترکیب قرار گیرد.

سوارس در تمامی رقابت های این فصل اروپا برای بارسلونا 14 گل زده است. او از اواسط دی ماه 98 به دلیل مصدومیت دیگر از میادین دور ماند.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول