اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

اسکیت برقی در ابعاد لپ تاپ که با حرکات بدن کنترل می شود

یک شرکت تجاری از تولید اسکیت برقی کوچکی در ابعاد لپ تاپ 13 اینچ خبر داده که با کج کردن بدن به سمت راست و چپ کنترل می شود.

اسکیت برقی در ابعاد لپ تاپ که با حرکات بدن کنترل می شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از نیواطلس، شرکت کوکوآ موتورز بعد از پنج سال کار و تلاش اسکیت برقی کوچک واک کار را برای پیش خرید در ژاپن عرضه کرده است.

ابعاد کوچک این اسکیت برقی حمل و نقل آن در یک کوله را برای افراد ممکن می کند تا بتوانند بلافاصله از آن در هر نقطه ای که خواستند، استفاده کنند. نمونه اولیه و بزرگ تر واک کار اولین بار در سال ۲۰۱۵ عرضه شده بود.

 

مدل ورزشی این اسکیت قادر به حرکت با سرعت ۱۶ کیلومتر در ساعت بوده و با هر بار شارژ می توان با آن ۵ کیلومتر را پیمود. مدل عادی این اسکیت هم می تواند با حداکثر سرعت ۱۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند و با یک بار شارژ مسیری حداکثر ۷ کیلومتری را طی می کند.

جنس این اسکیت از فیبر کربنی و آلومینیوم مستحکم مورد استفاده در صنایع هواپیمایی است. ابعاد اسکیت یادشده به ۲۱۵ در ۳۴۶ میلیمتر می رسد و در زمان حرکت ۷۴ میلیمتر از سطح زمین فاصله می گیرد. وزن این محصول در مجموع ۲.۹ کیلوگرم است. دو موتور برقی قدرتمند و در مجموع چهار چرخ برای حرکت این اسکیت در نظر گرفته شده است.

همچنین چهار حسگر جهت یابی این اسکیت را با متمایل شدن وزن بدن افراد به راست و چپ ممکن می کنند. در صورت سقوط ناگهانی کاربر به هر علت حسگرها متوجه موضوع شده و اسکیت به طور خودکار می ایستد. قیمت این محصول ۱۸۴۰ دلار است و فعلا تنها در ژاپن عرضه می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول