اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اعتراض تند روزنامه‌نگار صهیونیست در برنامه زنده به نتانیاهو

یک روزنامه‌نگار صهیونیست در برنامه‌ای با انتقاد شدید از نخست‌‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که وی مانع افشای حقایق می‌شود.

اعتراض تند روزنامه‌نگار صهیونیست در برنامه زنده به نتانیاهو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «رینا متسلیح» روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی صهیونیست، شب گذشته، در برنامه‌ای زنده در کانال «۱۲» تلویزیون رژیم صهیونیستی، بشدت از اقدامات «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم، در سرکوب آزادی بیان‌ رسانه‌ها انتقاد کرد.

به گزارش وبگاه خبری شبکه «معا»،‌ این روزنامه‌نگار صهیونیست در برنامه یادشده گفت: «به نتانیاهو، پسرش و تازه‌به دوران رسیده‌ها[ی وابسته به او] می‌گویم، نمی‌توانید جلوی ما را بگیرید و ما را بترسانید. نمی‌توانید آزادی مطبوعات را در اسرائیل سرکوب کنید».

رینا متسلیح  در ادامه گفت: «برادرانم از ترس اینکه تازه‌ به دوران رسیده‌های حزب راست تندرو جلوی من را بگیرند و برای من مزاحمت ایجاد کنند، من را به محل کارم در تلویزیون اسرائیل می‌رسانند». متسلیح در ادامه گفت: «کار به اینجا رسیده؟!».

در همین حین، «امنون ابرامویچ» دیگر تحلیلگر شرکت‌کننده در این برنامه گفت که نتانیاهو تهدید کرده است که «رِویو دروکر» همکارش را زندانی خواهد کرد زیرا او اسرار پرونده فساد نتانیاهو را فاش کرده است. او همچنین گفت که روزنامه‌نگارانی که از نتانیاهو انتقاد می‌کنند احساس خطر می‌کنند.

در حال حاضر، چهار پرونده فساد مالی تحت عنوان پرونده‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰ و ۴۰۰۰۰ علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مطرح است.

رینا متسلیح در ادامه تأکید کرد که این اقدامات جلوی مطبوعات و روزنامه‌نگاران را نخواهد گرفت و آنها حقیقت را خواهند گفت.

نماینده روزنامه «اسرائیل هیوم» (وابسته به نتانیاهو) که در این برنامه سعی کرد فضای حاکم را کمی تغییر دهد، گفت که از او نیز در فیسبوک بشدت انتقاد می‌شود. در همین هنگام اکثر روزنامه‌نگاران با حمله به او گفتند که روزنامه‌اش وابسته به نتانیاهو است و او به هیچ عنوان تهدید نمی‌شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول