اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

لزوم رفع مشکلات مردم به دور از بازی­‌های سیاسی

نماینده مردم کیار، اردل، فارسان و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه همه­‌جانبه شهرستان‌های استان و رفع مشکلات با اتحاد و همدلی و به دور از بازی­‌های سیاسی باشد.

لزوم رفع مشکلات مردم به دور از بازی­‌های سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کیار، دومین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال جهش تولید به ریاست فرماندار و با حضور نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان، مدیران و مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار و پیرامون امور جاری شهرستان بحث، تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

قدرت‌الله حمزه در این جلسه گفت: در سال جدید موضوعاتی از جمله تکریم ارباب رجوع به عنوان ولی نعمتان مسؤولان و همچنین توجه به دغدغه­‌ها و مشکلات مردم باید اولویت اول همه مسؤولان باشد.

نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه کیار، اردل، فارسان، کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کار برای مردم و مدیریت جهادی و انقلابی از اولویت­‌های مهم مدیران بوده و توسعه همه‌­جانبه شهرستان و رفع مشکلات با اتحاد و همدلی و به دور از بازی­‌های سیاسی باشد.

وی توضیح داد: می­‌توان با اتحاد، همدلی در کنار هم به صورت جهادی و انقلابی تلاش کنیم تا بتوانیم مشکلات مردم را حل و جوابگوی آنان باشیم.

علی فتح نصیریان در ادامه جلسه شورای اداری مدیران اظهار داشت: بسیاری از مشکلات و دغدغه­‌ها را می‌توان با همدلی و همراهی مسؤولان در کوتاه‌­ترین زمان ممکن برطرف کرد.

فرماندار شهرستان کیار یکی از ملاک­‌های ارزیابی مدیران شهرستانی را داشتن برنامه مدون یک ساله و تحقق این برنامه­‌ها در سال جدید برشمرد و از مدیران شهرستان خواست تا در جذب اعتبارات به خصوص اعتبارات پروژه­‌های اشتغال‌­زا تمام همت و تلاش خود را به کار گیرند.

امام جمعه شهرستان کیار نیز استفاده از ظرفیت­‌های موجود و داشتن عزم و اراده و روحیه جهادی را رمز موفقیت و پیشرفت امور دانست و گفت: مدیران استانی و شهرستان کیار با ایمان و انگیزه و عزم و اراده جدی در راستای انجام وظایف محوله تلاش کنند و دارای روحیه مسئولیت­‌پذیری و پاسخ­‌دهی در قبال مردم باشند.

انتهای پیام/68031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول