اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اعضای شورای اجرایی هلال احمر نهاوند انتخاب شدند

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر نهاوند با بیان اینکه اعضای شورای اجرایی هلال احمر نهاوند انتخاب شدند گفت: انتخابات شورای اجرایی جمعیت هلال احمر نهاوند روز جمعه همزمان با سراسر کشور در این شهرستان برگزار شد.

اعضای شورای اجرایی هلال احمر نهاوند انتخاب شدند

عباس ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: انتخابات شورای اجرایی جمعیت هلال احمر نهاوند روز جمعه همزمان با سراسر کشور در این شهرستان برگزار شد.

وی گفت: برگزاری این انتخابات سبب تقویت انسجام درونی هلال احمر و بهره‌گیری از ارتباط تنگاتنگ با بدنه اجتماعی مردم می‌شود و این اعتماد اجتماعی مهم‌ترین سرمایه هلال احمر است.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر نهاوند افزود: در انتخابات شورای اجرایی هلال احمر این شهرستان ۲۲۴ نفر از اعضای فعال جمعیت هلال احمر شهرستان در پای صندوق‌های رای حاضر شده و چهار نفر عضو شورای اجرایی و یک نفر بازرس جمعیت را برای یک دوره چهار ساله برگزیدند.

وی افزود: در این دوره از انتخابات مجموعا  ۱۱ نفر برای عضویت در شورای اجرایی و سه نفر نیز برای عضویت در هیات بازرسی نام‌نویسی کردند.

ترکاشوند با بیان اینکه در انتخابات روز گذشته ۲۲۴ نفر از اعضای فعال پای صندوق‌های رای حاضر شدند اضافه کرد: البته به دلیل شرایط حاص بیماری کرونا امسال میزان مشارکت اعضا در انتخابات در مقایسه با دوره های گذشته کمتر بود اما در مجموع انتخابات به شکل با شگوهی برگزار شد.

وی تصریح کرد: بحث رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا در این دوره از انتخابات در شهرستان نهاوند مورد توجه جدی قرار گرفت.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر نهاوند  افزود: تمام شرکت‌کنندگان در این انتخابات، تب‌سنجی شدند و اقلام بهداشتی حفاظت فردی نیز بین این افراد توزیع شد.

وی گفت: پس از شمارش آرا مصطفی کاویانی، علیرضا شهبازی، جواد رئیسی و حسین قیصری به عنوان اعضای پنجمین دوره شورای اجرایی و موسی عجمی‌پور به عنوان بازرس  برای یک دوره چهار ساله  انتخاب شدند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول