اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

4304 شهر و دهستان ایران تحت پوشش ایرانسل است

مدیرعامل شرکت ایرانسل گفت: این شرکت در ۱۴ سال فعالیت خود ۹۰ درصد مردم را تحت پوشش دارد و به 4304شهر و دهستان کشور خدمات ارائه می دهد.

4304 شهر و دهستان ایران تحت پوشش ایرانسل است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، بیژن عباسی آرند مدیر عامل شرکت ایرانسل در مراسم رونمایی از دسترسی ۱۰۳۴ روستا به شبکه ملی اطلاعات که صبح امروز در ساختمان مرکزی شرکت ایرانسل برگزار شد،با بیان اینکه امیدوارم با تلاش های متخصصان بتوانیم پاسخگوی نیاز مردم باشیم، اظهار داشت:شرکت ایرانسل از سال ۸۴ فعالیت خود را شروع کرده و طی این ۱۴ سال خدمات مختلفی به مردم ارائه داده است. 

وی افزود: نزدیک به ۹۰ میلیون از مردم تحت پوشش شرکت ایرانسل قرار گرفته که ۴۳۰۴ هزار شهرستان را پوشش می دهیم.نقش ما در اقتصاد دیجیتال از ابتدای فعالیت ۸میلیارد دلار سرمایه گذاری شده است البته سهم سالانه ایرانسل ۱۵ هزار میلیارد تومان است.

عباسی آرندی تصریح کرد: در حال گذر از نسل دوم موبایل تاکنون، شاهد تحولات خوبی بودیم در واقع از نسل ۲ به نسل ۳ و در نهایت نسل چهارم در سطوح مختلف سرویس های متنوعی به خصوص در تکنولوژی انجام شده است.
وی ادامه داد: ما فکر می‌کنیم که در 5G اپراتور به سطحی بالاتر رسیده است و ظرفیت های جدیدی را برای مشتریان خود فراهم خواهد کرد.

عباسی آرند عنوان کرد: در بحث سرمایه گذاری و کارآفرینی ما برنامه کاربردی «چارخانه »که یک APP STOR مناسب است راه اندازی شده و ایرانسل سرمایه‌گذار آن بوده است.

وی توضیحاتی را درباره وضعیت اینترنت روستایی کشور ارائه کرد و گفت: نزدیک به ۱۸ هزار روستا به اینترنت 4G ایرانسل متصل هستند و بیش از ۹۳۰ روستا به شبکه ایرانسل ,WG شدند و بیش از ۶۱۷ هزار روستا به شبکه رومینگ ایرانسل متصل شد‌ه‌اند.

عباسی آرند گفت: حوزه های توانمند سازی، اینترنت اشیاء، تلویزیون اینترنتی، بستر محتوای دیجیتال، خانه هوشمند از جمله پلتفرم هایی است که ایرانسل بر روی آن تمرکز کرده است.

وی خاطر نشان کرد: با همکاری با شهرداری ها درصدد راه اندازی پارکینگ هوشمند هستیم. همچنین برنامه کاربردی دانا و اسنپ گروپ از دیگر فعالیت های شرکت ایرانسل در راستای ارائه خدمات است که با استقبال خوب مردم همراه بوده است.
عباسی آرند اظهار داشت:۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه کسب و کارهای جدید داشتیم.

وی خاطر نشان کرد: همه زیر ساخت های حوزه دورکاری در شرکت ایرانسل محیا شده است.

عباسی آرند با بیان اینکه  ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان به مشترکین فعال اختصاص دادیم،گفت: با وجود شیوع بیماری کرونا ترافیک ما افزایش یافت اما توانستیم ارائه خدمات و کیفیت را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول