اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اشتغالزایی برای 3 هزار زنجانی/12 طرح صنعتی در زنجان افتتاح می‌شود

رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: امسال قرار است 12 طرح صنعتی در استان مصوب و تا پایان سال جهش تولید به بهره‌برداری برسد.

اشتغالزایی برای 3 هزار زنجانی/12 طرح صنعتی در زنجان افتتاح می‌شود

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای اشتغالزایی و کمک به واحدهای صنعتی اقدامات متعددی در استان انجام شده است.

رئیس سازمان صمت استان زنجان از برگزاری جلسات کارگروه رفع موانع تولید در استان خبر داد و بیان کرد: در این جلسات مشکلات واحدهای صنعتی احصا و نسبت به رفع آنها اقدام می‌شود.

وی به تکمیل و راه‌اندازی 12 طرح صنعتی در استان زنجان اشاره و تصریح کرد: امسال قرار است 12 طرح صنعتی در استان مصوب و تا پایان سال جهش تولید به بهره‌برداری برسد.

فغفوری ادامه داد: طرح صنعتی سپهر پلاستیک و نیز طرح تولید پدیده شیمی غرب از جمله این طرح‌هاست که با راه‌اندازی آنها زمینه اشتغال 210 نفر فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان صمت استان زنجان تصریح کرد: همچنین واحد فولاد البرز ناب آرش یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی در دست اجراست که با تکمیل آن زمینه اشتغال برای 900 نفر در استان فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد: تکمیل زنجیره صنایع برق و الکترونیک و توسعه تولید مقوای دوبلکس و کاغذ چاپ و تحریر از جمله طرح‌های در دست اقدام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: واحد تولیدی سرجین بافت یکی دیگر از واحدهای بزرگ استان به شمار می‌رود که با راه‌اندازی آن زمینه برای اشتغال یک هزار نفر در استان فراهم می‌شود.

وی گفت: تکمیل طرح توسعه اطلس جین، راه‌اندازی طرح صنعتی تولیدی سیوان، راه‌اندازی طرح صنعتی پدیده شیمی قرن، نورد فولادکاران افق، ذوب آهن نگین کاسپین و تکمیل طرح جهان نمو از جمله سایر طرح‌های صنعتی مصوب استان در سال جهش تولید است.

انتهای پیام/73005/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول