اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف ۲تن گوشت قرمز و ۶تن چربی حیوانی فاسد در ری

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری گفت: بیش از ۶تن چربی حیوانی فاسد از طریق خوداظهاری صاحب سردخانه همچنین بیش از ۲تن گوشت گاو فاسد از واحدهای عرضه کشف و با حکم قضایی معدوم شدند.

کشف ۲تن گوشت قرمز و ۶تن چربی حیوانی فاسد در ری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، وحید رستگاری رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بیش از ۶تن و ۳۰۰کیلوگرم دمبه حیوانی فاسد از طریق خوداظهاری صاحب سردخانه در شهرستان ری کشف شد. 

وی افزود: در جریان نظارت و بازدید کارشناسان و بازرسان اداره دامپزشکی از کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه گوشت قرمز و سفید نیز میزان ۲تن و ۳۶۰کیلوگرم گوشت گاو به دلیل عدم درج تاریخ تولید از مراکز تولید و عرضه شهرستان ری کشف شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری تصریح کرد: غیر بهداشتی بودن دمبه و گوشت‌های کشف شده با نمونه‌گیری و آزمایش‌های دقیق علمی توسط اداره دامپزشکی شهرستان ری تشخیص داده شد و همه فرآورده‌های کشف شده با حکم دستگاه قضائی معدوم شد.

رستگاری خاطرنشان کرد: بازرسان اداره دامپزشکی ری در راستای تأمین بهداشت و سلامت فرآورده‌های دامی به صورت مستمر عملکرد مراکز عرضه و توزیع گوشت قرمز و سفید شهرستان را پایش و نظارت‌های لازم را در خصوص تاریخ مصرف و سالم بودن گوشت انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه بخش مهمی از ارتقای سلامت و بهداشت جامعه با تأمین فرآورده‌های دامی و لبنی سالم تحقق می‌یابد، اضافه کرد: کنترل و نظارت بهداشتی فرآورده‌های خام دامی در همه مراحل تولید و استحصال، حمل و نقل و عرضه در دستور کار دامپزشکی شهرستان ری قرار دارد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول