اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تربیت 6 هزار حافظ قرآنی در زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از تربیت 6 هزار حافظ قرآنی در زنجان خبر داد و گفت: این طرح برای بانوان و آقایان اجرایی می‌شود.

تربیت 6 هزار حافظ قرآنی در زنجان

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح تربیت حافظان قرآن کریم از سوی سازمان اوقاف از سنوات گذشته در استان زنجان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح تربیت حافظان قرآن کریم در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی در حال اجرا است، تصریح کرد: بر این اساس از سوی سازمان اوقاف سهمیه مشخصی برای هر استان و به تبع آن هر شهرستان تعیین شده است که با توجه به آن نسبت به تربیت حافظان قرآنی اقدام کنند.

کرمی با اشاره به استفاده از مربیان کارآزموده و مجرب در قالب این طرح افزود: طرح تربیت حافظان قرآن کریم در رده‌های سنی کودکان هفت تا ۱۳ سال، افراد ۱۳ تا ۱۸ سال و  بالای ۱۸ سال اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه طرح تربیت حافظان قرآن کریم با حضور رده‌های سنی مختلف و در دو بخش خواهران و برادران اجرایی می‌شود، افزود: این طرح با همکاری موسسات قرآنی اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح تربیت حافظان قرآن کریم در استان گفت: سال گذشته 6 هزار حافظ قرآنی در استان تربیت شده است و امسال نیز به همان قوت طرح اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول