اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تیغ قانون بر گلوی ساخت و سازهای غیرمجاز دلی‌بجک بویراحمد+تصاویر

مدیرکل منابع طبیعی از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی دلی‌بجک بویراحمد با حکم قضایی خبر داد.

تیغ قانون بر گلوی ساخت و سازهای غیرمجاز دلی‌بجک بویراحمد+تصاویر

گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌حسین حکمتیان‌اصل  در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در راستای اجرای تبصره 1 ماده 55 قانون حفظ اراضی ملی با دستور دادستان 5 مورد بنا و ساخت سازهای بدون مجوز از جمله: دیوارکشی، ساختمان‌سازی  در منطقه (دلی بجک )ده شیخ شهرستان بویراحمد تخریب شدند.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پس از دریافت حکم قضائی با  همکاری دستگاه قضایی عوامل نیروی انتظامی ، نیروهای اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان وشهرستان بویراحمد بناهای احداثی تخریب شدند.

 

وی با بیان اینکه افراد از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی خودداری کنند، گفت: اداره کل منابع طبیعی استان و شهرستان‌ها برابر قانون با تشکیل پرونده متخلفین را به دستگاه قضایی معرفی خواهند کرد.

این مسوول افزود: حفاظت بهینه از عرصه‌های ملی و برخورد قاطعانه با متخلفین مربوطه، جزء اولویت‌های نخست این اداره است و با متصرفین غیرقانونی اراضی ملی و متخلفین دراین حوزه به شدت برخورد خواهد شد.

 

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: حفاظت و احیاء عرصه‌های ملی استان مستلزم مشارکت همه جانبه و آگاهانه اقشار مختلف مردم و دوستداران و همیاران طبیعت و همکاری دستگاه‌های مربوطه در استان است و از مردم انتظار می‌رود به محض مشاهده تخریب و تصرف اراضی ملی مراتب را از طریق تلفن رایگان امداد جنگل(1504) اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول