اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

سیستم های گرمایش تابشی اخگر تابش، تحت لیسانس شرکت ایتالیایی SYSTEMA و STAR PROGETTI

سیستم های گرمایش تابشی امروزه به جایگزین بی بدیل برای سیستم های سنتی گرمایشی در جهان تبدیل شده اند چرا که نه تنها مصرف برق و گاز بسیار کمتری دارند بلکه برخلاف سیستم های قبلی هوای گرم به بالا منتقل نمی شود بلکه با تشعشع حرارتی به سمت پایین و کاملا هدفمند اجرا می گردد تا سطوح و افراد در تعادل حرارتی مناسب قرار گیرند. شرکت اخگر تابش بزرگ ترین و معتبرترین مجری این نوع سیستم ها در کشور آماده¬ی خدمات رسانی است.

سیستم های گرمایش تابشی اخگر تابش، تحت لیسانس شرکت ایتالیایی SYSTEMA و STAR PROGETTI

معرفی محصولات گرمایش تابشی: مرکزی پرتو و موضعی آذر

شرکت اخگر تابش، یکی از بزرگ­ترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده محصولات گرمایش تابشی در کشور، دو محصول گرمایش تابشی با نام های سیستم گرمایش تابش مرکزی و گرمایش تابشی موضعی را به بازار ارائه نموده است. سیستم گرمایش تابشی نسبت به سیستم­های گرم کننده سنتی که با جریان همرفتی کار می­کنند تفاوت­های زیادی دارند. بزرگ­ترین مزیت سیستم های تابشی ساطع کردن امواج الکترومغناطیس و نور مادون قرمز به محیط پیرامون، کاهش اتلاف انرژی و عدم نیاز به گرم کردن کل محیط می باشد

اما چه چیزی باعث شده تا گرمایش تابشی موضعی و گرمایش تابش مرکزی نسبت به سایر محصولات در بازار کاملا رقابتی عمل کرده و از فروش بسیار بیشتری برخوردار باشند؟

سیستم گرمایش تابشی از نوع موضعی با نصب در ارتفاع و انتقال گرما به کف سالن و مصرف بسیار پایین انرژی در اکثر مکان­ها نظیر کارخانه ها، سالن های ورزشی و فضاهای باز کاربرد دارد. لوله­های انتقال دهنده گرما در این نوع سیستم گرمایش تابشی به صورت U شکل است. از جمله مزایای استفاده از این نوع سیستم گرمایش تابشی می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

صرفه جویی 60 درصدی در مصرف گاز و 90درصدی در مصرف برق
عدم نیاز به پیش گرم کردن محیط
عدم نیاز به موتورخانه و هزینه­های جانبی، تنها نیازمند اتصال به گاز و برق
عدم اشغال فضای اختصاصی
نصب در ارتفاع و گرما در کف
گرمایش محیط در مدت زمان بسیار کوتاه
امکان منطقه بندی گرمایی در سالن

هم اکنون سه مدل سیستم گرمایش تابشی موضعی با نام­های آذر، تابان و فن تاب توسط شرکت اخگرتابش تولید می شود و تفاوت این مدل ها در شیوه چیدمان لوله­های تابنده گرما می باشد. در این میان مدل فن تاب جدیدترین سامانه گرمایش تابشی محسوب می­گردد.

سیستم گرمایش تابشی مرکزی در محیط­های صنعتی با مساحت زیاد و ارتفاع بلند کاربرد دارد. در این سامانه، مشعل بیرون از سالن گرفته و با ساطع کردن امواج الکترومغناطیس در سریع­ترین زمان ممکن محیط را گرم می­کند. مهمترین مزیت سیستم گرمایش تابشی مرکزی کاهش هزینه های جانبی از قبیل کاهش مسیر لوله کشی گاز و کابل کشی برق می باشد. با این روش هزینه­  ها به شدت کاهش پیدا می­کند. مهم­ترین مزایای استفاده از سیستم گرمایش تابشی مرکزی عبارتند از:

کاهش مصرف سوخت گاز و برق
امکان مدیریت و کنترل بر روی سامانه گرمایش تابشی
نصب سریع و هزینه­های بسیار پایین تعمیرات
عدم نیاز به تاسیسات پیچیده و موتورخانه
سازگار با محیط زیست و ایمنی بسیار بالا
امکان نصب بر روی هر ساختار

سیستم­های گرمایش تابشی اخگر تابش با قابلیت نصب در ارتفاع زیاد

شرکت اخگر تابش، پیشگام در عرصه تکنولوژی گرمایش تابشی

شرکت اخگر تابش که از فعالان حوزه صنعت در زمینه سیستم­های سرمایشی و گرمایشی است توانسته با انجام بیش از 1284 پروژه موفق در سراسر کشور نقش به سزایی در بهینه سازی و کاهش مصرف سوخت ایفا کند.

شرکت اخگر تابش نه تنها در زمینه فروش این محصولات فعالیت دارد، بلکه در طراحی و اجرای سیستم­های گرمایشی و سرمایشی، تعمیر و نگهداری و برگزاری دوره­های آموزشی (ضمن ارائه اعطای گواهینامه معتبر) نیز فعالیت ویژه داشته تا از این طریق کلیه­ علاقه مندان و تکنسین­ها بتوانند از شیوه های به روز استفاده کنند.

تمامی محصولات تولیدی شرکت اخگر تابش در زمینه­ گرمایش تابشی برگرفته از شیوه های کارآمد بوده که پس از وارد کردن تجهیزات از کشور ایتالیا، متناسب با شرایط جوی و نیاز کشور بومی سازی شده است.

کاربرد گرمایش تابشی در سالن­های صنعتی

در سالن ها­ و محیط­های صنعتی به دلیل گستردگی فضای کاری و ارتفاع سقف بلند، تامین دمای آسایش در فصل سرد بسیار حائز اهمیت است. بهترین و کارآمدترین سیستم گرمایشی برای تأمین آسایش نیروی کار، سیستم­های گرمایش تابشی است که با حداقل مصرف سوخت، گرمایش مطلوب را فراهم می­کنند بنابراین دیگر نگران هدر رفت گرمای تولید شده نخواهید بود، چرا که تشعشع مادون قرمز پس از تابش به سطح اجسام و افراد به صورت مستقیم به گرما تبدیل می شود. لازم به ذکر است این گرما، آسایش حرارتی کامل را تامین می­کند.

به این ترتیب گرمایش تابشی با مصرف سوخت کمتر بازده به مراتب بیشتری در مقایسه با سیستم های همرفتی و بخاری های صنعتی دارد. از جمله مزایای گرمایش تابشی در سالن­های صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عدم اشغال فضای کاری
کاهش مصرف سوخت
سرعت انتقال حرارت بالا
حذف آلودگی محیطی و صوتی
عدم نیاز به موتورخانه
عدم نیاز به هزینه­های گزاف تعمیرات و نگهداری
نصب راحت و سریع با کمترین تداخل در کار پرسنل و سالن

در بسیاری موارد، هدف از گرمایش، تامین آسایش حرارتی در فضای باز است.به عنوان نمونه می توان به ورودی سالن­ها، تراس ها، رستوران ها و آلاچیق هایی اشاره داشت که لازم است ضمن حفظ ظاهری زیبا گرمایش مطلوبی را ایجاد کنند. برخلاف بخاری­های سنتی که نه کنترلی بر گرمایش هوای محیط داشته و نه از  لحاظ زیبایی مطلوب هستند، از سوی دیگر نیز با گردش هوا به راحتی گرمای تولید شده هدر رفته و یکنواختی گرمایی نیز وجود نداشته، گرمایش تابشی بهترین گزینه برای گرمایش این گونه فضاها است. این سیستم ها معایب بخاری­های سنتی را نداشته و مصرف سوخت آن نیز بسیار پایین­تر است و فضای مفید را اشغال نکرده و با توجه به پوشش گرمایش بزرگ به افراد آزادی عمل را می دهد تا در مساحت بزرگتری آسایش دمایی را داشته باشند.

سیستم گرمایش تابشی اخگر تابش مناسب فضاهای رو باز و صنعتی

کاربرد گرمایش تابشی در سالن­های ورزشی

گرمایش سالن ورزشی نیز از دیگر مواردی است که در سیستم­های گرمایش تابشی توجه ویژه­ای به آن شده است. با توجه به کاربردها و مزایایی که اکنون از گرمایش تابشی سراغ دارید آن را با سیستم گرمایشی موتورخانه­ای مقایسه کنید! نه تنها برای گرمایش کل محیط باید از چندین ساعت قبل دستگاه­های گرمایشی را روشن کرد بلکه به دلیل انتقال هوای گرم به بالا و هوای سرد به سمت پایین سالن، عملا بازدهی نخواهند داشت و با کوچکترین منفذ یا باز شدن درب­های سالن گرمای تولید شده به هدر می­رود.

به همین دلیل است که سیستم گرمایش تابشی را پیشنهاد می­کنیم. در کنار مصرف سوخت بسیار کم و انتقال گرما از طریق تشعشع، گرما مستقیما به سمت کف سالن تابانده می­شود. در این شیوه، به دلیل عدم گرمایش هوای سالن، گرما هدر نخواهد رفت و نیازی به پیش گرمایش سالن نیز وجود نخواهد داشت. همچنین با نصب دستگاه گرمایش تابشی در ارتفاع، فضای مفید را اشغال نشده و ایمنی سالن­ نیز افزایش یافته و در کوتاه­ترین زمان نیز، سالن ورزشی از طریق گرمایش تابشی گرم می شود.

توجه داشته باشید که شرکت اخگر تابش، یکی از بزرگ­ترین و معتبرترین شرکت های داخلی در زمینه­ی گرمایش تابشی در کشور است که با بهره گیری از تکنولوژی­ شرکت­های ایتالیایی SYSTEMA و STAR PROGETTI، جدیدترین شیوه های روز اروپا را در محصولات خود به کار گرفته تا امکان استفاده هم میهنان عزیز از محصولات با کیفیت و قیمت مناسب فراهم گردد.

لازم به ذکر است که شرکت اخگر تابش تاکنون با شرکت­های بزرگی از قبیل آپادانا سرام، فولاد مبارکه اصفهان و صنایع و معدن طلای زرشوران، بوتان و ... همکاری داشته که نتیجه این همکاری، رضایت مجموعه های یاد شده هم از لحاظ کیفیت محصولات گرمایش تابشی و هم از نظر هزینه و سرعت اجرای کار بوده است.

شما عزیزان می­توانید با تکمیل فرم درخواست و درج اطلاعات دقیق، از کمک کارشناسان شرکت اخگرتابش بهره مند شوید. پس از بررسی فضای مدنظر شما، بهترین سیستم گرمایش تابشی پیشنهاد شده تا با کارآمدترین و بهترین سیستم­های گرمایش تابشی گرمایش مطلوب فراهم شود.

شرکت اخگر تابش نه تنها در زمینه فروش بلکه در طراحی، نصب و تعمیرات هم فعالیت دارد لذا مجری صفر تا صد دستگاه­های گرمایش تابشی در کشور است.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول