اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پرهیز از تمرکزگرایی گام اول برای رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار است

نماینده مردم بناب در مجلس گفت: نمایندگان با دوری از نگاه‌های منطقه‌ای و با نگاهی ملی می‌توانند تمام کشور را به برخورداری یکسان برسانند.

پرهیز از تمرکزگرایی گام اول برای رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز, محمد باقری‌بنابی، با اشاره به اولویت‌های مدنظر مجلس یازدهم برای حل مشکلات معیشتی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در پیام ایشان به این مجلس، اظهار داشت: توسعه متوازن مناطق مختلف یکی از مهم‌ترین مسائلی است که مجلس باید به آن بپردازد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: متأسفانه طی سال‌های بعد از انقلاب، امکانات در برخی استان‌ها متمرکز شد و سایر استان‌ها مغفول ماند، از این رو تأکید مجلس یازدهم باید بر اساس تمرکززدایی و حذف تمرکزگرایی باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه اختلاف طبقاتی موجود باعث ایجاد تورم شده است، گفت: مجلس باید قوانین کشور به‌خصوص در حوزه‌های مالیاتی را اصلاح کند تا افرادی که از مالیات فرار کرده، در لایه‌‌های جامعه پنهان هستند و مانع اجرای عدالت می‌شوند، پاسخگو شوند.

باقری‌بنابی ادامه داد: مجلس یازدهم باید تلاش کند به دور از نگاه‌های منطقه‌ای، نگاه ملی داشته باشد و تمام کشور را یک‌‌جا و در یک حوزه کلان ببیند.

این نماینده مردم از استان آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اولویت مجلس باید اهمیت به استان‌‌های کمتر برخوردار، هم‌ردیف استان‌های برخوردار پایتخت و کلان‌شهرها باشد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول