اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کمک خیران به بهبود شرایط بخش‌های جدید «کرونا» در بندرعباس/ تأمین فوری نیازهای سرمایشی

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت بیمارستان شهید محمدی بندرعباس گفت: با اعلام بخش کرونا در بیمارستان شهید محمدی به کولرهای گازی برای جبران گرمای شدید هوا در این بخش، 3 دستگاه کولر گازی خریداری و به بیمارستان تحویل شد.

کمک خیران به بهبود شرایط بخش‌های جدید «کرونا» در بندرعباس/ تأمین فوری نیازهای سرمایشی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شهاب‌الدین کلانتری در نشست هیأت مدیره مجمع خیرین بیمارستان شهید محمدی اظهار کرد: این مجمع به طور مستمر با بیمارستان شهید محمدی و بخش‌های کرونای جدید در ارتباط است تا بتواند در حد توان خود نسبت به تأمین فوری برخی از نیازها اقدام کند.

وی افزود: با توجه به افزایش دمای هوا در هرمزگان و ضرورت پوشیدن لباس‌های محافظ توسط پرستاران پرتلاش و کادر درمان و استفاده مستمر از ماسک، نیاز به سیستم سرمایشی در برخی از بخش‌ها وجود داشت که فورا سه دستگاه کولرگازی پرقدرت توسط مجمع خیرین خریداری و برای نصب در اختیار بیمارستان شهید محمدی قرار گرفت.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت بیمارستان شهید محمدی بندرعباس با اشاره به خرید چندین نوبت ماسک‌های N95  بیمارستانی و دیگر تجهیزات حفاظتی برای کادر درمان توسط خیران، خاطرنشان کرد: هدایت و مشاوره در زمینه تأمین نیازهای بیمارستان شهید محمدی به عنوان قطب اصلی درمان در هرمزگان از اولویت‌های این مجمع است و امیدواریم بتوانیم پل مناسب و مطمئنی برای جمع‌آوری کمک‌های مردم و رفع مشکلات این مجتمع درمانی باشیم.

کلانتری تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت بیمارستان شهید محمدی تمرکز خود را بر رفع مشکلات و کمبودهای این مجتمع درمانی قرار داده است و تاکنون اقدامات متعددی در طول چند ماهی که از آغازبکار این مجمع می‌گذرد، صورت گرفته که پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش خدمات بیمارستان شهید محمدی در این زمینه، تلاش‌مان را به رفع نیازهای این بخش معطوف کرده‌ایم.

به گزارش فارس، اعضای مجمع خیرین سلامت بیمارستان شهید محمدی شامل علی رئوفی مشاور استاندار، شهاب الدین کلانتری از خیرین سلامت مطرح کشور، سید محمد مهدی میرجعفری از فعالان اقتصادی برجسته استان، منصور دانشور از خیرین موسسه خیریه دست‌های باران، کرامت الله فتح الهی معاون بیمارستان شهید محمدی،  مهدی حسنی آزاد رییس کنونی این بیمارستان و مصیب مولودی هستند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول