اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازگشایی نمایشگاه‌های اصفهان از سوم تیرماه

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از بازگشایی نمایشگاه‌های اصفهان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و مجوزات لازم خبر داد.

بازگشایی نمایشگاه‌های اصفهان از سوم تیرماه

علی یارمحمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در مورد از سرگیری فعالیت نمایشگاه‌‌های بین‌المللی استان اصفهان، اظهار کرد: رویدادهای نمایشگاهی اصفهان از سوم تیرماه با یک نمایشگاه تخصصی آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: نخستین نمایشگاه پس از ایام کرونا، هجدهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی است که از سوم تا شش تیرماه به مدت ۴ روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد که از مدت‌ها قبل بین شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان و ستاد پیشگیری از کرونا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان استان تدون شده است.

یارمحمدیان در مورد این پروتکل‌ها گفت: این پروتکل‌ها شامل بخش‌های غرفه‌سازی، مشارکت کنندگان، بازدیدکنندگان و سایت نمایشگاه خواهد بود که نمایشگاه‌ها با رعایت کامل آن‌ها برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان مطرح کرد: نمایشگاه اصفهان از سازمان توسعه تجارت ایران و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مجوز دارد؛ همچنین مجوزهای لازم از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز دریافت شده است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ک۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول