اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

احداث پروژه‌های خیرساز حوزه سلامت در ملایر

رئیس مجمع خیران سلامت شهرستان ملایر از احداث پروژه‌های خیرساز حوزه سلامت ملایر خبر داد.

احداث پروژه‌های خیرساز حوزه سلامت در ملایر

عباس آذرهمایون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به فعالیت‌های مجمع خیرین سلامت ملایر در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: در حال حاضر هفت پروژه توسط خیرین سلامت با بیش از ۱۰ میلیارد تومان در حال ساخت است.

وی یکی از این پروژه‌ها را احداث پایگاه سلامت انقلاب به همت خیر شادروان حاج محمد علی رحیمی دانست و افزود: آورده خیر برای این پروژه یک‌میلیارد ریال بوده و پروژه ۹۰ درصد پیشرفت دارد.

رئیس مجمع خیران سلامت ملایر پروژه بازسازی و توسعه بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی بیمارستان امام حسین(ع) را از دیگر برنامه‌های در حال انجام برشمرد و گفت: این پروژ ه نیز به همت خیر حاج‌کاظم زند اسرار با آورده ۲.۵ میلیارد‌ ریال و پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال انجام است.

وی احداث پایگاه سلامت بلال حبشی توسط خیر محمود ساریخانی با آورده ۳ میلیارد ریال و پیشرفت ۹۰ درصد، بیمارستان امیرالمومنین جوراب توسط خیرحاج حسن توکلی با آورده ۳.۵ میلیارد تومان و پیشرفت ۷۰ درصد و پروژه پایگاه سلامت شهری شماره ۳ فوریت‌های پزشکی توسط شادروان یداله کاکاوند با آورده ۷۰۰ میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های خیرساز برشمرد.

آذرهمایون به پروژه بازسازی و توسعه NICU بیمارستان مهر با آورده ۶۵ میلیون تومانی خیر گمنام اشاره کرد و افزود: پروژه در دست اقدام است.

وی پروژه بازسازی بخش فیزیوتراپی بیمارستان امام حسین(ع) توسط خیر فاطمه جعفری، شادروان بتول جعفری و شادروان محمد وکیلی را از پروژه‌های دیگر در حوزه سلامت ملایر دانست.

رئیس مجمع خیران سلامت ملایر در ادامه به اولین اهدای عضو در ملایر در سال جاری اشاره کرد و گفت: هفته گذشته اعضای بدن شبیر جافری جوان ۱۸ ساله ملایری که دچار مرگ مغزی شده بود به چهار بیمار اهدا شد.

وی با بیان اینکه تاکنون در شهرستان ملایر ۳۰ مورد اهدای عضو بیماران مرگ مغزی انجام شده است خاطرنشان کرد: بیش از ۳ هزار نفر نیز در ملایر کارت اهدای عضو دارند.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول