اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

فارس من| اعتراض سازمان حمایت به رای هیات بدوی در مورد شرکت آذویکو

رئیس سازمان حماین مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان گفت: سازمان حمایت حتما به رای هیات بدوی در مورد شرکت آدویکو اعتراض خواهد کرد.

فارس من| اعتراض سازمان حمایت به رای هیات بدوی در مورد شرکت آذویکو

عباس تابش در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس و در پاسخ به این سوال که  این سازمان  امروز چه اقدامی برای جمعی از حواله داران خودروی ام جی۳۶۰ شرکت آذویکو که نسبت به عدم تحویل خودرو از سوی این شرکت با قیمت قطعی اعتراض داشته و مقابل سازمان حمایت تجمع کردند، انجام داد، گفت: در نشستی که با تجمع‌کنندگان در محل نمازخانه سازمان حمایت برگزار شد ، تمام اقداماتی که سازمان حمایت برای ایفای حقوق مصرف‌کنندگان انجام داده به صورت مستند ارائه شد. 

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان افزود: سازمان حمایت و حواله‌داران خودروی ام جی 360 شرکت آذویکو (صنعت خودرو آذربایجان) که امروز مقابل سازمان تجمع کرده بودند،  معتقدیم که به تمام مواردی که قبلا در قالب پرونده به سازمان تعزیرات ارسال شده توجه نشده لذا سازمان حمایت نسبت به رای دادگاه اعتراض خود را اعلام خواهد کرد. 

وی اظهار داشت: براساس روال موجود، دادگاه تجدید نظر برای این موضوع تشکیل خواهد شد و براساس رایی که سازمان تعزیرات و دادگاه تجدید نظر صادر می‌کند، حتما برخورد لازم با شرکت آذویکو انجام خواهد شد. 

تابش اظهار داشت: سازمان حمایت قبلا مستندات را براساس قراردادها ارسال کرده است اما تعیین کننده و فصل‌الخطاب رای شعبه و رای هیات بدوی صادر شده است. 

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان اظهار داشت: بنا بر قولی که به تجمع‌کنندگان داده‌ایم سازمان حمایت حتما به رای هیات بدوی اعتراض خواهد کرد. 

وی اظهار داشت: تجمع ‌کنندگان امروز در سازمان حمایت خواستار بودند که سازمان به عنوان حامی حقوق مصرف‌کنندگان از آنها حمایت کنند و اعلام کردند که ما به خواسته‌هایمان نرسیده‌ایم و لذا از ما خواستار شدند که تا به رای اعتراض شود.

تابش اظهار داشت: در رای گفته شده محکوم له باید اعتراض کند و اجازه اعتراض از شکایت کننده گرفته شده است، براین اساس به این افراد  گفتم که  به عنوان مدعی حقوق مصرف‌کننده،  حتما سازمان تعزیرات این حق را از آنها سلب نکرده بلکه ممکن است در انشاء اینگونه به نظر برسد. 

به گزارش فارس، بیش از 5هزار مالباخته، در بازه زمانی اردیبهشت تا 15 خرداد 97 اقدام به ثبت نام خودروی ام‌جی 360 از شرکت صنعت خودرو آذربایجان «آذویکو» با قیمت قطعی و سررسید تحویل 100، 120 و 140 روزه کردند که 50 درصد قیمت خودرو به صورت نقد در زمان ثبت نام توسط شرکت از حواله‌داران گرفته شد.

شرکت آذویکو با طرح این مطلب تحریم‌ها هیچ تاثیری در تحویل خودروها ندارد و به اندازه چند برابر پیش فروش‌ها قطعه در داخل کشور وجود دارد، اقدام به پیش فروش حدود 6400 دستگاه خودرو کرد و حالا پس از گذشت بیش از یک سال از موعد تحویل خودروها، این شرکت از تحویل خودروها امتناع کرده است و در جدیدترین اظهار نظر، اعلام کرده هیچ خودرویی را تحویل نخواهد داد و حواله‌داران می‌توانند انصراف دهند.

به گزارش فارس جمعی  از حواله داران خودروی ام جی۳۶۰ شرکت آذویکو (صنعت خودرو آذربایجان) در اعتراض به عدم تحویل خودرو از سوی این شرکت با قیمت قطعی، امروز مقابل ساختمان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان تجمع کردند و سپس با عباس تابش رئیس این سازمان به گفت‌وگو نشستند.

گفتنی است پیش از این، کاربران سامانه «فارس من» با درج سوژه «عدم انجام تعهدات شرکت خودروسازی صنعت خوردو آذربایجان آذویکو» خواستار پیگیری موضوع ذکر شده از سازمان‌ها و نهادهای مسئول شده بودند که در این زمینه خبرگزاری فارس پیگیری‌های لازم را انجام داده و مستندات آن در خبرگزاری فارس در سامانه فارس من ثبت شده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول