اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

آغاز فعالیت موسسات قرآنی در استان قزوین

مدیرعامل اتحادیه و مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان قزوین از آغاز فعالیت موسسات قرآنی در استان با رعایت فاصله‌ گذاری اجتماعی خبر داد.

آغاز فعالیت موسسات قرآنی در استان قزوین

محمد نیکی مدیرعامل اتحادیه و مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین با اشاره به تعطیلی موسسات قرآنی استان قزوین پس از شیوع کرونا اظهار کرد: با شیوع این ویروس منحوس موسسات قرآنی استان قزوین نیز مانند مدارس و بقیه موسساتی که محل تجمع مردم بودند تعطیل شد.

وی افزود: با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و بازگشایی مکان‌های عمومی در ایام‌های مختلف، با مصوبه ستاد ملی کرونا موسسات قرآنی در مناطق دارای وضعیت سفید و زرد  بازگشایی خواهد شد.

نیکی اضافه کرد: این درحالی است که موسسات در مناطق با وضعیت زرد و سفید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فقط در محدوده سنی 7 تا 55 سال باز خواهند بود و حضور افراد در غیر از سنین ممنوع است.

وی تصریح کرد: همچنین افراد در موسسات باید با  ماسک و دستکش حضور داشته باشند و  فضاهای موسسات نیز به صورت کامل ضدعفونی شده باشد.

مدیرعامل اتحادیه و مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان قزوین ادامه داد: کلیه فعالیت‌های موسسات در حوزه های مختلف  با تعداد محدود افراد همراه خواهد بود و حضور افراد در موسسات نیز نباید بیشتر از سه ساعت در روز باشد.

وی اضافه کرد: با مصوبه ستاد ملی کرونا تا اطلاع ثانوی نیز برگزاری اردوها و مراسم‌های گروهی نیز ممنوع خواهد بود.

نیکی در پایان یادآور شد: بدون شک در صورت مشاهده تخلف از سوی موسسات، برخورد لازم با متخلفان صورت خواهد گرفت.

خبرنگار: حسن عابدینی

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول