اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ولایت فقیه و سپاه از ظرفیت‌های بسیار عظیم ایران اسلامی در برابر حوادث مختلف است

نماینده مردم شرق گلستان در محلس شورای اسلامی گفت: کشور ما دارای ظرفیت‌های بسیار عظیم و پنهانی بوده که دو ظرفیت مهم و عظیم در کشور جایگاه ولایت فقیه و سپاه پاسداران است.

ولایت فقیه و سپاه از ظرفیت‌های بسیار عظیم ایران اسلامی در برابر حوادث مختلف است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گالیکش، رضا آریان‌پور ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان گالیکش اظهار کرد: ایران اسلامی دارای ظرفیت های بسیار عظیم و پنهانی مانند جایگاه ولایت فقیه و سپاه پاسداران بوده  که در زمان حوادث مختلف این ظرفیت‌ها به کمک مردم آمده و سبب کاهش مشکلات شده است.
وی تصریح کرد: در هر زمان که حوادث و یا مشکلی در کشور به‌وجود آمده و مقام معظم رهبری و سپاه ورود کردند مردم نیز با تبعیت از رهبر معظم انقلاب همراهی کرده و حماسه درخشان آفریدند.
نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خیرین و مردم از دیگر ظرفیت‌های خوب کشور است که در همه صحنه‌ها با نوعدوستی و همراهی پابه‌پای مسوولان در رفع مشکلات تلاش کردند.
وی با اشاره به کم‌لطفی مسوولان کشور در پرداخت اعتبارات جبران خسارت ناشی از ویروس کرونا خاطرنشان کرد: استان گلستان جزو پنج استان نخست کشور در حوزه آسیب و خسارت ناشی از شیوع ویروس کرونا است اما متاسفانه به دلیل کم‌لطفی و بی‌توجهی برخی از مسوولان کشور کمترین اعتبارات در این حوزه به استان گلستان تخصیص یافته است.
آریانپور گفت: مجمع نمایندگان استان به نیابت از تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی گلستان اعتراض خود را به مسوولان کشور اعلام کردند تا از بخش‌های دیگر اعتباراتی برای استان در نظر گرفته شود و این کم‌لطفی‌ها حبران شود.
وی وظیفه نمایندگان مردم در محلس شورای اسلامی را قانونگذاری و نظارت بر قوه مجریه دانست و بیان کرد: مازاد بودن قانون در کشور سبب پیچیدگی و مشکلاتی برای مردم شده و بر این اساس نمایندگان تمایلی به وضع قانون جدید نداشته و تاکید دارند تا قانون‌ها بازنگری شده و قوانین متناقص حذف شود.
نماینده مردم شرق گلستان در محلس شورای اسلامی درباره نظارت بر قوه مجریه گفت: متاسفانه مجلس شورای اسلامی در حوزه نظارت بر قوه مجریه خوب عمل نکرده و بر همین اساس گاها قوه محریه از ریل خدمت‌رسانی به مردم خارج شده است.
وی اضافه کرد: اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر دستگاه‌های اجرایی نظارتی دارند بر حسب وظیفه ذاتی آنها در راستای خدمت به مردم است.
آریان‌پور خاطرنشان کرد: در هرجا که بر حقوق مردم تخطی شود ما نمایندگان ورود کرده و پیگیر مطالبات به حق مردم هستیم و هرجا که اختلاف‌نظری بین بخش‌های مختلف قوه مجریه وجود دارد باید دید بر چه اساس این موضوع برنامه‌ریزی شده و علت اختلاف نظر چیست و دستگاه‌هایی مانند فرمانداری و استانداری برای رفع این اختلاف‌نظر باید ورود کنند.
وی با بیان اینکه علیرغم تبلیغات سوء معاندین در خارج و مزدوران داخلی در مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: برخی از معاندین خارجی و رسانه‌های مزدور داخلی سهوا و عمدا تبلیغات سوء علیه مدیریت کشور در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا داشتند اما وضعیت کشور حتی نسبت به کشورهای اروپایی در این حوزه بسیار مطلوب بود.
نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم چاره جز عادت کردن به مشکلات ندارند، گفت: مردم چاره جز عادت کردن به مشکلات ندارند اما نباید این مشکلات برای مسوولان عادی شود بلکه آنها باید برای هر مشکلی برنامه‌ریزی داشته و با اراده درصدد حل آن برآیند.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول