اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کارمند دفتر رئیس رژیم صهیونیستی نیز به کرونا مبتلا شد

دفتر رئیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد علی‌رغم ابتلای یک کارمند این دفتر به ویروس کرونا، نیازی به قرنطینه این مقام صهیونیست نیست.

کارمند دفتر رئیس رژیم صهیونیستی نیز به کرونا مبتلا شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بعد از انتشار خبر ابتلای سه محافظ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به ویروس «کووید۱۹»، یکی از کارمندان دفتر «رووین ریولین» رئیس این رژیم نیز به بیماری مذکور مبتلا شد.

شبکه رادیویی «گالگالاتز» معروف به رادیو ارتش اسرائیل بامداد یکشنبه (به وقت تهران) گزارش داد که طبق بیانیه دفتر ریولین، آزمایش ابتلای یکی از کارمندان این دفتر به ویروس کرونا، مثبت اعلام شده است.

بر اساس این بیانیه، دفتر ریاست رژیم صهیونیستی با مسئولان درمانی این رژیم درباره قرنطینه کردن افرادی که با کارمند مذکور در ارتباط بودند و همچنین خطراتی که ابتلای آن شخص به ویروس کرونا می‌تواند برای ریولینِ ۸۰ ساله داشته باشد، در تماس است.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، این بیانیه همچنین توضیح می‌دهد که فعلا نیازی به قرنطینه کردن ریولین نیست اما روز یکشنبه دفتر وی تعطیل خواهد بود تا اقدامات پاکسازی لازم انجام شود.

این در حالی است که شامگاه شنبه نیزرسانه‌های صهیونیستی از ابتلای سه نفر از محافظان «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم مستقر در اقامتگاه وی در شهر قدس اشغالی خبر دادند. (جزئیات بیشتر)

 رسانه‌های صهیونیستی همچنین نوشتند که نتانیاهو چند روز پیش آزمایش کرونا داد که جواب آن منفی بود.

وزارت بهداشت این رژیم شنبه مدعی شد که در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۸۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در فلسطین اشغالی یافت شده و بدین ترتیب آمار مبتلایان این رژیم ۱۸۸۷۶ تن رسیده است.

این در حالی است که نخست‌‌وزیر رژیم صهیونیستی چندی قبل در مصاحبه با تلویزیون این رژیم گفته بود، وضعیت قابل پیش‌بینی نیست و کرونا در فلسطین اشغالی شاید به مرگ ده‌ها هزار نفر بیانجامد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول