اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برگزاری امتحانات دانشگاه شهرکرد از 14 تیرماه/ خوابگاه فقط برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی باز است

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت: امتحانات این دانشگاه از ۱۴تیرماه لغایت ۱۴ مرداد ماه به صورت مجازی در همه‌ مقاطع تحصیلی برگزار خواهد شد.

برگزاری امتحانات دانشگاه شهرکرد از 14 تیرماه/ خوابگاه فقط برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی باز است

حمدالله مشتاقی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: امتحانات دانشگاه شهرکرد از ۱۴تیرماه لغایت ۱۴ مرداد ماه به صورت مجازی در همه‌ مقاطع تحصیلی برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت: نحوه‌ آزمون‌های مجازی دانشگاه شهرکرد در حال تست است که این آزمون‌ها یا از طریق سایت sess دانشگاه یا در فضایی دیگر انجام خواهد شد و هر استاد بنابر تشخیص خود سوالات را به صورت تشریحی، تستی و یا شفاهی ارائه خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه انواع آزمون‌های مجازی تا ۳ روز آینده در سایت اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه امتحانات این ترم ۱۴ مردادماه تمام می‌شود برنامه‌ریزی برای تشکیل کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی از ۱۵ مردادماه صورت گرفته است و تا آخر شهریورماه این کلاس‌ها برگزار شود.

مشتاقی اضافه کرد: درصد کمی از دروسی که امکان داشت از طریق فضای مجازی ارائه شدند اما غالب دروس آزمایشگاهی و عملی تاکنون برگزار نشده‌اند بنابراین کلاس‌های عملی آزمایشگاهی، کارورزی، کارآموزی بعد از امتحانات برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد اظهار داشت: خوابگاه‌های دانشگاه به طور کامل تخلیه شده‌اند و فقط دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد برای انجام امور پایان‌نامه و دکتری مراجعه می‌کنند که برای هر دانشجو یک اتاق اختصاص داده شده است و جلسات دفاع از قبل برنامه‌ریزی شده بود که به صورت مجازی و نیمه‌حضوری انجام می‌شد.

انتهای پیام/68032/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول