اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تخصیص ۳۲میلیارد ریال برای تکمیل پروژه آرامگاه شمس تبریزی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی از تداوم عملیات اجرایی در مزار شمس تبریزی خبر داد و گفت: ۳۲میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه آرامگاه شمس تبریزی تخصیص یافت.

تخصیص ۳۲میلیارد ریال برای تکمیل پروژه آرامگاه شمس تبریزی

جلیل جباری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت:  ۳۲ میلیارد ریال برای تداوم عملیات مجتمع فرهنگی، تاریخی و گردشگری شمس تبریزی تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه این پروژه جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان است، تصریح کرد: در ابتدا نیز ۲۰ میلیارد تومان تخصیص یافته و هزینه شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی با اشاره به بخش‌های مختلف این پروژه، اعلام کرد: موزه‌ها، المان‌ها‌، مرکز اقامت پژوهشگران، پژوهشکده، بارگاه، نمایشگاه موضوعی و سالن آمفی تئاتر روباز از بخش‌های مختلف این مجموعه تاریخی، فرهنگی و گردشگری خواهد بود‌.

جباری اعلام کرد: رمزگشایی از دیدارهای مولانا و شمس در این پژوهشکده انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵ همایش در جوار مزار شمس تبریزی برگزار شده است، گفت: با بهره‌برداری از پروژه، آرامگاه شمس تبریزی به حلقه اتصال علاقمندان به عرفان و ادب ایرانی اسلامی تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول