اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مشکلات تمام طرح‌های عمرانی کرمانشاه با جدیت پیگیری می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: حل مشکلات تمام طرح‌های استان در هر زمینه‌ای در دستور کار قرار دارد و با جدیت آن‌ها را پیگیری می‌کنیم.

مشکلات تمام طرح‌های عمرانی کرمانشاه با جدیت پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، به منظور حل مشکلات مجموعه تفریحی گردشگری باغ پرندگان کرمانشاه جلسه‌ای به ریاست هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه برگزار شد و در آن، موانع و مشکلاتی که مدیریت این طرح به جهت حفط و توسعه با آن مواجه بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حاتمی در این جلسه، اظهار داشت: مجموعه باغ پرندگان یکی از طرح‌های مهم تفریحی و گردشگری در کرمانشاه است و نظیر چنین مجموعه‌ای در استان‌های غربی کشور وجود ندارد و به همین خاطر حفظ، تقویت و توسعه آن بسیار با اهمیت است و این جلسه هم به همین منظور برگزار شده است.

وی افزود: مجموعه میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز بر رفع موانع موجود تاکید دارند و با هماهنگی که در این جلسه بین مجموعه میراث فرهنگی و گردشگری و مدیران این مجموعه تفریحی ایجاد کردیم ان‌شاءالله به‌زودی مشکلات موجود حل خواهند شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از این طرح داشتیم پیشنهادات و درخواست‌هایی جهت توسعه آن مطرح شد و چون این طرح در تقویت گردشگری استان بسیار مهم است بنابراین از هرگونه حمایت و کمکی که نیاز باشد دریغ نخواهیم کرد، ضمن اینکه حل مشکلات تمام طرح‌های استان در هر زمینه‌ای در دستور کار قرار دارد و با جدیت آن‌ها را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/پ/ح
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول