اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

اعتراضات سیاسی در بازی‌های کشورهای مشترک‌المنافع مجاز است

فدراسیون بازی‌های کشورهای مشترک‌المنافع اعلام کرد زانو زدن به نشانه اعتراض در بازی‌های 2022 مشکلی ندارد.

اعتراضات سیاسی در بازی‌های کشورهای مشترک‌المنافع مجاز است

به گزارش خبرگزاری فارس، اوایل این هفته کمیته ملی المپیک و پارالمپیک آمریکا اعلام کرد که آنها گروه ورزشکاران را تشکیل خواهند داد تا سیاست‌های داخلی از جمله حق اعتراض را بررسی کنند.

در حال حاضر فدراسیون بازی‌های کشورهای مشترک‌المنافع نیز به لیست فدراسیون‌های ورزشی در خصوص اعتراضات ورزشکاران اضافه شده‌ است.

دیوید گرومبرگ رئیس فدراسیون کشورهای مشترک‌المنافع این هفته به خبرنگاران گفته بود این جنبش همه نهادها را به چالش کشیده و آنچه که ما می‌توانیم انجام دهیم کارهای جوانمردانه، آزادانه و برای برابری است. ورزش چیز متفاوتی نیست.

وی در این باره اظهار داشت: ممکن است مسئولیت بیشتری به دلیل تاریخ مشترک بازی‌های مشترک المنافع داشته باشیم بنابراین باید راه‌حل هایی را پیدا کنیم که دیوارها را ایجاد نمی‌کنند بلکه پل می‌سازند. باید به مردم احترام بگذاریم تا نظرات خود را ابراز کنند.

به عنوان مثال ورزشکاران در بازی‌های کشورهای مشترک‌المنافع بیرمنگام می‌توانند زانو بزنند این در حالی است که به دنبال اعتراضات ورزشکاران به کشته شدن جورج فلوید، کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد اعتراضات و تبلیغات سیاسی و مذهبی همچنان در بازی‌های المپیک ممنوع است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول