اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

۸۸ نفر در فراخوان مرکز مثبت زندگی در زنجان ثبت نام کردند

مدیر اداره بهزیستی شهرستان زنجان از ثبت‌نام ۸۸ نفر در فراخوان مثبت زندگی در این شهرستان خبر داد و گفت: این مراکز در راستای خدمات رسانی بهینه و محله محوری تاسیس می‌شود.

۸۸ نفر در فراخوان مرکز مثبت زندگی در زنجان ثبت نام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان زنجان سید رزاق منافی با بیان اینکه ۲۱ مرکز مثبت زندگی در شهر زنجان تاسیس خواهد شد، اظهار کرد: با راه‌اندازی هر مرکز حداقل پنج فرصت شغلی جدید در جامعه ایجاد می‌شود و جوانان تحصیل‌کرده در رشته‌های مددکاری اجتماعی و رشته‌های مرتبط درج شده در دستورالعمل که جویای کار می‌باشند می‌توانند از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرند.

وی افزود: این مراکز محله محور بوده و سعی بر این خواهد بود که جامعه تحت پوشش سازمان در نزدیکترین فاصله از محل سکونت خود خدمات درخواستی را دریافت کند.

مدیر اداره بهزیستی شهرستان زنجان خاطر نشان کرد: این مراکز که بر پایه IT و دولت الکترونیک است قرار است ۲۲ خدمت از سطح اولیه خدمات سازمان بهزیستی در حیطه توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری را روی بستر الکترونیک در سطح جامعه ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه اداره بهزیستی شهرستان زنجان ۱۲ هزار و ۴۱۳ خانوار تحت پوشش دارد که بیش از ۷ هزار نفر به طور ماهانه مستمری دریافت می‌کنند، یادآور شد: مراکز مثبت زندگی با هدف تسهیل و تسریع در خدمات بهزیستی همچون آموزش‌های تشکیل و تحکیم خانواده، آموزش‌های مربوط به مهارت‌های زندگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آگاه‌سازی برای پیشگیری از معلولیت، غربالگری سطح یک پیشگیری از معلولیت‌ها و غربالگری بینایی، شنوایی، اختلالات ژنتیکی و اوتیسم و توزیع کامل و صحیح خدمات سازمان به آحاد جامعه راه‌اندازی می‌شود.

 منافی ادامه داد: در این مراکز همچنین استعلام صدور و تمدید موافقت اصولی، پروانه تاسیس، پروانه فعالیت، پروانه مسؤول فنی مراکز و موسسات غیردولتی انجام می‌شود.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول