اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

هاشم‌کندی: تحول در مدیریت ورزش، زمان‌بر است/ موفقیت دوچرخه‌سواری استان در سایه فعالیت‌های موثر خانواده هوشیار بوده است

جلسه سالیانه هیات دوچرخه‌سواری استان آذربایجان‌شرقی با حضور رئیس و اعضای کمیته‌های این هیات برگزار شد.

هاشم‌کندی: تحول در مدیریت ورزش، زمان‌بر است/ موفقیت دوچرخه‌سواری استان در سایه فعالیت‌های موثر خانواده هوشیار بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، با حضور رسول هاشم‌کندی رئیس هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی، مسوولان کمیته‌های هیات استان و رؤسای هیات‌های شهرستان‌ها، جلسه سالیانه این هیات برگزار شد.

در این جلسه که در محل سالن کنفرانس ورزشگاه تختی تبریز برگزار شد، اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

هاشم‌کندی در این جلسه با اشاره به لزوم گستردگی هرچه بیشتر رشته دوچرخه‌سواری در شهرستان‌ها، گفت: استان آذربایجان‌شرقی در مباحث مختلفی ازجمله ایجاد مدرسه دوچرخه‌سواری، برگزاری مسابقات مختلف و کشف و پرورش استعدادها، جزو پیشروهای این رشته ورزشی در کشور است.

او ادامه داد: در بخش شهرستان‌ها، برگزاری مسابقات هیجانی مختلف موجب کشف استعدادها می‌شود و در این زمینه معلمان ورزشی نیز می‌توانند در کشف و پرورش این استعدادها موثر باشند.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: هم در تبریز و هم در شهرستان‌ها، برگزاری همایش‌های دوچرخه‌سواری خانوادگی باید مدنظر قرار گیرد تا پس از عادی شدن شرایط این همایش‌ها برگزار شود.

هاشم‌کندی در مدت 11 ماه که ریاست هیات دوچرخه‌سواری استان را برعهده دارد، تحول در این رشته ورزشی را نیازمند زمان کافی دانست و متذکر شد: تحول در مدیریت ورزشی زمان‌بر است و همانطور که ساختن یک ورزشکار حرفه‌ای ۱۰ سال طول می‌کشد، ایجاد تحول در مدیریت ورزش نیاز به زمان دارد و نمی‌توان در مدت کمی معجزه کرد.

او خاطرنشان کرد: هیات دوچرخه‌سواری استان قبل از ریاست من هم در کشور اول بوده و این موفقیت در سایه فعالیت‌های موثر خانواده هوشیار بوده است و من هم با حضور خود می‌خواهم شرایط را بهتر از قبل کنم.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول