اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

آغاز تصویربرداری سریال «نجلا» از اواخر خرداد/ بازیگران جدید در سریال اربعینی تلویزیون

کارگردان سریال «نجلا» گفت: قرار بر این است تا سریال «نجلا» از 31 خرداد ماه در لوکیشن‌هایی واقع در تهران مقابل دوربین برود.

آغاز تصویربرداری سریال «نجلا» از اواخر خرداد/ بازیگران جدید در سریال اربعینی تلویزیون

«خیرالله تقیانی پور» نویسنده و کارگردان در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره زمان شروع تصویربرداری سریال «نجلا» گفت: برنامه ریزی هایی شده که این سریال از ۳۱ خرداد ماه در تهران مقابل دوربین برود. 

وی درباره بازیگران جدیدی که به این سریال اضافه شدند نیز بیان داشت: علاوه بر تعدادی از بازیگران که قبلا اعلام شده بودند، سیروس همتی، سید مهرداد ضیایی،‌ مصطفی ساسانی، جواد پورزند، علی غابشی،‌ مرتضی شاکر نیز از بازیگران جدید این مجموعه تلویزیونی هستند.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: شخصیت اصلی سریال، نجلا دارد و قصه پیرامون عبد و نجلا می گذرد و نام این دو معنی عربی در کلیت سریال دارد.

به گزارش  فارس، دیگر بازیگران این سریال عبارتند از: حسام منظور،‌ هدایت هاشمی، سارا رسول زاده، آزیتا حاجیان، ملیکا شریفی نیا، وحید نفر.

سریال «نجلا» در ۱۵ قسمت برای شبکه سه تولید می شود و سعید سعدی تهیه کنندگی و خیرالله تقیانی پور کارگردانی آن را به عهده دارند. همچنین سید حسین امیرجهانی و مهدی حمزه نگارش این سریال را در دست دارند. 

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول