اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

دستورالعمل جدید وزارت ورزش برای انتخابات همگانی/ همه چیز زیر سایه معاون+ سند

دستورالعمل جدید وزارت ورزش و اعضای مجمع برای انتخابات فدراسیون ورزش همگانی مشخص شدند.

دستورالعمل جدید وزارت ورزش برای انتخابات همگانی/ همه چیز زیر سایه معاون+ سند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون همگانی مهرماه سال گذشته انجام شد اما با وجود گذشت حدود 8 ماه هنوز وزارت ورزش تاریخ قطعی برگزاری انتخابات را اعلام نکرده است.

افشین ملایی به مدت 6 ماه در این فدراسیون به عنوان سرپرست فعالیت داشت اما با اعلام شروع ثبت‌نام برای انتخابات، وی از پست خود کنار رفت و احمد گواری به عنوان سرپرست جدید معرفی شد. این تغییرات و همچنین عدم برگزاری انتخابات باعث شد تا نامزدهای مختلف با ارسال نامه‌های متعدد تخلفات را به گوش وزیر ورزش برسانند هر چند هیچ پاسخی از سوی وزارت ورزش به این نامه‌ها داده نشد.

صحبت دیگری که در این میان مطرح بود مربوط به اعضای مجمع عمومی می‌شد. با توجه به اینکه اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی هنوز به تصویب شورای نگهبان نرسیده، اما وزارت ورزش با نوشتن یک دستورالعمل جدید اعضای مجمع فدراسیون همگانی را مشخص کرده که نامزدها در نامه اخیر خود به وزیر به این موضوع هم اعتراض کردند.

این دستورالعمل جدید به امضای وزیر ورزش رسیده و برای انتخابات فدراسیون همگانی اجرایی خواهد شد.

متن دستورالعمل به شرح زیر است:

 

به گزارش فارس، پیش از این مهدی علی نژاد معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره ترکیب متفاوت مجامع 4 فدراسیون به فارس گفته بود: در ابتدا باید اساسنامه ابلاغ شود. وزارت ورزش تعیین می کند مجامع چه ترکیبی داشته باشند. در صورت ابلاغ، انتخابات برگزار می شود. الان مشکل این است که اساسنامه در شورای نگهبان مانده و امیدوارم به زودی به این موضوع رسیدگی کند.

اسامی نامزدهای ریاست این فدراسیون به شرح زیر است:

فاطمه ابوالقاسمی، ولی الله شجاع‌پوریان، رضا شجیع، افشین ملایی، فرهاد نیکوخصال، محمد بابایی، مهدی حیدری، عباسعلی اکبری و محمدرضا اسد

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول