اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

طرح مجلس برای جاماندگان سهام عدالت/ وضعیت آزادسازی مطلوب نیست

نماینده مردم سیرجان گفت: کمیسیون اقتصادی و تیم اقتصادی مجلس طرحی را در دستور کار دارد که به جا ماندگان از سهام عدالت نیز این سهام برسد؛ از همه همکاران می‌خواهم بیشترین همکاری را در این زمینه داشته باشند.

طرح مجلس برای جاماندگان سهام عدالت/ وضعیت آزادسازی مطلوب نیست

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، شهباز حسن‌پور بیگلری در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه 25خرداد 99) مجلس با درود به روح پاک شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: امیدوارم همانطور که عمر پربرکت ایشان مایه آرامش و آسایش برای محرومین و مظلومین جهان اسلام بود شهادت ایشان نیز منشا تحول و عدالت خواهی در بین جوانان سایر ملل شود و امیدوارم مکتب سلیمانی مکتب جهادی شود و امیدوارم مجلس انقلابی به مکتب سلیمانی توجه داشته باشد.

نماینده مردم سیرجان در مجلس اظهار داشت: همه کمیسیون‌های مجلس کارساز و مهم است. خیلی بد است با وجود این همه کارشناس مومن و متخصص فقط چند کمیسیون داوطلب بیش از حد و انتظار داشته باشد.

وی افزود:‌بودجه سال 99 در شرایطی بسته شد که مقدار قابل توجه کسری بودجه داریم و باید این بودجه به مجلس آورده شود تا کالبد شکافی شود و آسیب شناسی در مورد آن صورت پذیرد. 

حسن‌پور بیگلری خاطرنشان کرد: در بحث اجرای عدالت باید ببینیم سهم محرومین در اجرای آن چقدر است. سهم آنانی که تریبون ندارند و محرومند چه مقدار آیا سهم‌شان از بودجه مشخص شده است؟

نماینده مردم سیرجان در مجلس اظهار داشت: سهم رزمندگان معسری که با 700 هزار تومان حقوق زندگی می‌کنند از اجرای عدالت چقدر است؟ جای بسی تاسف است که کسانی که بیشترین حقوق را می‌گیرد بیشترین نق را می‌زنند. کسانی که حقوق نجومی می‌گیرند پای صندوق‌های رای نمی‌آیند. کسانی که پای صندوق رای حاضر می‌شوند صاحبان انقلاب هستند. خانواده‌های شهدا، محرومین، کمیته امدادی‌ها،‌ بهزیستی‌ها و ... روستائیان و غیره هستند.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور وضعیت آزادسازی سهام عدالت وضعیت مطلوبی نیست. بخش عمده‌ای از مردم مستحق دریافت سهام عدالت بودند اما سهمی به آنها نرسیده است. 

حسن‌پور بیگلری خاطرنشان کرد: کمیسیون اقتصادی و تیم اقتصادی مجلس طرحی را در دستور کار دارد که به جا ماندگان از سهام عدالت نیز این سهام برسد؛ از همه همکاران می‌خواهم بیشترین همکاری را در این زمینه داشته باشند. 

نماینده مردم سیرجان در مجلس در پایان گفت: 60درصد روستاهای استان کرمان گاز ندارند. آقایانی که داد از آب می‌زنید ولله 700 روستای استان کرمان با تانکر آبیاری می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول