اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

توزیع 153هزار بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری/ تداوم رزمایش همدلی با اهدای خون

جانشین سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) از توزیع 153 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: در ادامه رزمایش، طرح «اهدای خون، اهدای زندگی» توسط سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در حال اجراست.

توزیع 153هزار بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری/ تداوم رزمایش همدلی با اهدای خون

مهران مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: تعداد 153هزار و 913 بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه در بین افراد کم‌بضاعت و آسیب‌دیدگان از شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با بیان اینکه ارزش هر بسته در حدود 2 میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: این تعداد بسته معیشتی با هزینه‌ای بالغ بر 272 میلیارد ریال در چندین مرحله در استان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: مقدار قابل توجهی از این مبلغ به همت بسیجیان پایگاه‌های مقاومت سطح استان جمع‌آوری شده است که این اقدام تا پایان حضور ویروس منحوس کرونا ادامه‌دار خواهد بود.

در ادامه رزمایش مواسات طرح اهدای خون، اهدای زندگی در حال اجراست

مرادی تاکید کرد: در ادامه رزمایش مواسات و کمک مومنانه طرح «اهدای خون، اهدای زندگی» توسط سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با استفاده از ظرفیت پایگاه‌های مقاومت بسیج از نیمه خردادماه آغاز شده است و تا 31 خردادماه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: بر اساس تعاملاتی که با مراکز انتقال خون سراسر استان انجام شد امیدواریم شاهد مشارکت تمامی بسیجیان، همکاران در مجموعه سپاه و تمامی مردم در این امر خداپسندانه باشیم تا این خلا و کمبود گروه‌های خونی برطرف شود.

انتهای پیام/3339/م/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول