اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

قبایی‌زاده: حضور روزبهانی به لیگ اعتبار می‌دهد/ حضور هشت تیم در لیگ بوکس 99

دبیر فدراسیون بوکس گفت: حضور احسان روزبهانی در لیگ، اعتبار و شان این مسابقات را بالا می برد و امیدواریم با بهترین شرایط به تیم‎های لیگی بپیوندد.

قبایی‌زاده: حضور روزبهانی به لیگ اعتبار می‌دهد/ حضور هشت تیم در لیگ بوکس 99

حمیدرضا قبایی زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت لیگ برتر بوکس، اظهار داشت: 7 تیم (دو تیم از ارتش، استان اصفهان، خوزستان، سیستان و بلوچستان و لرستان) و بعلاوه یک تیم دیگر که کارهای پایانی خود را امسال انجام می دهد، در لیگ فصل 99 حضور خواهند داشت. به خاطر بیماری کرونا این رقابتها به احتمال زیاد متمرکز برگزار می شود.

 وی ادامه داد: هفته آینده جلسه ای با نمایندگان و سرپرستان تیمهای شرکت کننده در فدراسیون خواهیم داشت تا تکلیف نهایی در مورد سازوکار اصلی مسابقات مشخص شود. سپس منتظر صدور مجوز از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش خواهیم ماند تا زمان دقیق برگزاری لیگ را اعلام کنیم.

قبایی زاده با اشاره به اینکه پست رئیس سازمان لیگ را به امیر دلشاد پیشنهاد داده ایم، تاکید کرد: به صورت تلفنی مرتب با دلشاد تماس داشتم و از نظراتش برای پیشبرد اهداف لیگ استفاده می بریم. وی به من قول داده تا در اسرع وقت به فدراسیون بیایند و در مورد شرایط بوکس ایران و لیگ با هم صحبت کنیم. 

وی ادامه داد: تا مشخص شدن رئیس سازمان لیگ، مسئولیت اجرایی لیگ را برعهده دارم و مطمئنا از نظرات و مشاوره های پیشکسوتان و موسپیدها برای پیشرفت این رشته استفاده خواهم کرد. 

دبیر فدراسیون بوکس با اشاره به اینکه حضور ملی پوشان صاحب نام به جذابیت و اعتبار لیگ می افزاید، اذعان کرد: تیمهای لیگی هر کدام سعی دارند بهترین ها و ملی پوشان را داشته باشند. قانونی خواهیم داشت تا ملی پوشان و بوکسورهای صاحب نام در تیمهای مختلف تقسیم بشوند. به طور حتم حضور بوکسورهای همچون احسان روزبهانی، اعتبار و شان لیگ را بالا می برد و امیدواریم او هم که تمایل به حضور در مسابقات دارد، با بهترین شرایط به یک تیم بپیوندد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول