اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مرزهای ایران مقتدرانه حراست می‌شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: برای عبور از دیوار بلند آرزوها و رویاهای دشمن با تکیه بر توان ملی و ظرفیت‌های داخلی مرزهای ایران مقتدرانه حراست می‌شود.

مرزهای ایران مقتدرانه حراست می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم امروز در دیدار فرمانده لشکر عملیاتی عاشورا با بیان اینکه نیروهای مسلح محبوب‌ترین قشرها در بین مردم هستند، اظهار داشت: تامین امنیت و ارائه خدمت؛ کلیدواژه‌های مهم و محوری در ماموریت‌های نیروهای مسلح ماست و مردم قدردان این اقتدار هستند.

امام جمعه تبریز با اشاره به قتل فجیع جورج فلوید سیاه‌پوست در آمریکا، گفت: فرق نیروهای مسلح ما با نظامیان آنها در این است که در اینجا و در روزهای بحرانی و شرایط سخت زندگی فرزندان پاکباخته ملت در خدمت مردم هستند؛ مثلاً در حادثه سیل یک درجه‌دار خم می‌شود تا برای هموطن آسیب‌دیده پله شود اما در آمریکا پلیس هموطن خود را زیر پاهای خود خفه می‌کند.

وی افزود: به همین دلیل نیروهای مسلح ما محبوب‌ترین اقشار در بین ملت ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به صدور فرهنگ انقلاب به دیگر کشورها یادآور شد: فرهنگ و آموزه‌های انقلاب علاوه‌بر اینکه از مرزهای جغرافیایی ما حراست می‌کند، موجی از بیداری ملت‌های آزاده جهان را به حرکت در آورده است که نمونه‌های بارز آن را در خیابان‌های 50 ایالت آمریکا شاهد هستیم.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه فرهنگ انقلاب ابهت پوشالی رژیم غاصب اسرائیل را هم شکسته است، خاطرنشان کرد: جنگ‌های 22 روزه، هشت روزه و دو روزه موید این ادعاست و نیروهای حزب‌الله با الگوگیری از نیروهای مسلح ایران، پوزه دشمن را به خاک مالیدند و تنها با 4 هزار نفر هیمنه 60 ساله اسرائیل را درهم شکستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم بیان داشت: نیروهای مسلح زیر پرچم الله و تحت فرماندهی رهبر عظیم‌الشأن انقلاب ابتکار عمل را در زمین، هوا و دریا برای مقابله با تهدیدهای احتمالی دشمن به‌دست گرفته‌اند.

انتهای پیام/60027/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول