اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آماری از اعتبارات ناچیز محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد + شرح وظایف گسترده

مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای برنامه‌ریزی استان نسبت به اعتبارات این دستگاه با شرح وظایف گسترده انتقاد کرد.

آماری از اعتبارات ناچیز محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد + شرح وظایف گسترده

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که برخی از دستگاه‌ها به خصوص محیط زیست در خصوص اعتبارات ناچیز دستگاه‌های خود انتقاد داشتند.

سید اسدالله هاشمی مدیرکل محیط زیست استان در این نشست با بیان این که سال گذشته کل اعتبارت عمرانی استانی 37 میلیارد ریال بوده است اظهار کرد: تنها از این میان یک میلیارد و 440 میلیون تومان آن تخصیص یافته است.

مدیرکل محیط زیست استان گفت: حدود یک میلیارد تومان حقوق تعداد 27 نفر از پرسنل با 34 درصد تخصیص بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد 7 منطقه حفاظت شده به اضافه 5 منطقه شکار ممنوع و یک پارک ملی و یک ذخیره‌گاه زیست کره در استان تحت حفاظت و ماموریت محیط زیست است افزود: با چنین وضعیت اعتبارات باید حقوق و مزایای پرسنل به کار گرفته شده از دولت‌های نهم و دهم را داد.

این مسوول گفت: علاوه بر این ایستگاه‌های سنجش هوا، سنجش آلاینده‌های آب و خاک، نظارت پسماند، حفاظت از تنوع زیستی گیاهی و جانوری، تعمیر و تجهیز پاسگاه‌ها، سوخت و بی‌سیم و مهمات و اسلحه و تعمیر خودرو، آتش برها و خرید وسایل اطفای آتش و دوربین‌ها و سیستم‌های هوشمند حفاظتی و توانمندسازی جوامع روستایی را به هزینه‌ها اضافه کنید.

هاشمی افزود: آبشخورهای حیات وحش و تامین علوفه و بانک ژن و سایر موارد دیگر را هم که به هزینه‌ها اضافه کنید خواهید دید که حفاظت محیط زیست با این وظایف سنگین و این مقدار اعتبارات چه مشکلاتی خواهد داشت.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول