اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سهم نمایندگان فارس در کمیسیون‌های تخصصی پارلمان ملی مشخص شد/ بیشترین انرژی نمایندگان فارس در کمیسیون انرژی است

نتایج کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در بیشتر کمیسیون‌ها مشخص شده است و 15 نفر از نمایندگان استان فارس با کمیسیون‌های تخصصی خود آشنا شدند.

سهم نمایندگان فارس در کمیسیون‌های تخصصی پارلمان ملی مشخص شد/ بیشترین انرژی نمایندگان فارس در کمیسیون انرژی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، نتایج کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در بیشتر کمیسیون‌ها مشخص شده است و 15 نفر از نمایندگان استان فارس با کمیسیون‌های تخصصی خود آشنا شدند. در این بین کمیسیون انرژی با چهار نماینده بیشترین سهم را در کمیسیون‌های تخصصی نمایندگان استان فارس به خود اختصاص داده است.

کمیسیون‌های تخصصی نمایندگان استان فارس مجلس شورای اسلامی بدین شرح است.
 عبدالعلی رحیمی مظفری، سیدموسی موسوی، حسین حسین‌زاده و فریدون عباسی کمیسیون انرژی را به عنوان کمیسیون تخصصی خود انتخاب کردند.

محسن علیزاده و مسلم صالحی به سمت کمیسیون اقتصادی قدم برداشتند. مجید انصاری و فرهاد طهماسبی از این به بعد خود را به عنوان عضو کمیسیون اجتماعی معرفی خواهند کرد.

علی‌رضا پاک‌فطرت و محمدرضا رضایی کوچی مسیر آینده نمایندگی‌شان را در کمیسیون عمران خواهند ساخت. جعفر قادری و رحیم زارع باید در کمیسیون بودجه به صورت ویژه مشغول شوند. حجت‌اله فیروزی را از امروز در کمیسیون معادن خواهیم دید.

روح‌اله نجابت باید پاشنه کفشش را برای کار در کمیسیون شوراها بالا بکشد. محمدجواد عسکری هم کمیسیون کشاورزی را باید به عنوان جایگاه تخصصی خودش به حاصل برساند.

 در مورد سه نماینده دیگر استان نیز گمانه‌زنی‌ها به این صورت است که محمدمهدی فروردین کمیسیون فرهنگی را مکان خدمت تخصصی انتخاب کنند و ابراهیم عزیزی یکی از دو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی یا اقتصادی را برای ادامه راه در پیش داشته باشد و جلال رشیدی کوچی هم یکی از کمیسیون‌های کشاورزی یا شوراها را آینده نمایندگی خود مشاهده کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول