اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پرداخت 547 میلیارد تومان «تسهیلات کرونا» به مشاغل آسیب‌دیده در گلستان/ ثبت‌نام بیش از 17 هزار کارفرما برای دریافت تسهیلات کرونا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از سهم 547 میلیارد تومانی تسهیلات کرونا برای مشاغل آسیب‌دیده از ویروس کووید 19 در این استان خبر داد.

پرداخت 547 میلیارد تومان «تسهیلات کرونا» به مشاغل آسیب‌دیده در گلستان/ ثبت‌نام بیش از 17 هزار کارفرما برای دریافت تسهیلات کرونا

سعید مازندرانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا بسیاری از مشاغل در استان گلستان آسیب دیدند که برای جبران این خسارت تسهیلاتی در نظر گرفته شد و سهم استان گلستان برای دریافت تسهیلات کرونا 547 میلیارد تومان است.

بیش از 17 هزار کارفرمای دارای کد تامین‌اجتماعی در سامانه «تسهیلات کرونا» ثبت‌نام کردند

وی درخصوص ثبت‌نام کارفرمایان دارای بیمه تامین‌اجتماعی در استان گلستان تصریح کرد: تاکنون بیش از 17 هزار کارفرمای دارای کد تامین‌اجتماعی در سامانه «تسهیلات کرونا» ثبت‌نام کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان ابراز کرد: روز گذشته به 17 هزار نفر از افرادی که در این سامانه ثبت‌نام کردند برای دریافت تسهیلات وام کرونا، پیامکی ارسال کردیم.

پرداخت «تسهیلات کرونا» به دست‌فروشان و کارگران فصلی در گلستان

مازندرانی خاطرنشان کرد: در مرحله نخست کارگاه‌هایی که نیروی انسانی آنها دارای بیمه تامین‌اجتماعی هستند به این سامانه مراجعه کنند و اطلاعات خودشان را برای دریافت وام و تسهیلات ناشی از خسارت کرونا ثبت کنند.

وی اظهار کرد: سود «تسهیلات کرونا» 12 درصد است و مدت بازپرداخت این وام برای متقاضیان 24 ماهه است که سه ماه نیز تنفس دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان یادآور شد: قرار است بعد از پرداخت وام به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی برای حمایت از مشاغلی مانند دست‌فروشان و کارگران فصلی و روزمزد و همچنین افرادی که در کارگاه‌ها کار می‌کنند ولی بیمه تامین‌اجتماعی ندارند و همچنین واحدها و کارگاه‌هایی که فاقد بیمه تامین‌اجتماعی هستند این تسهیلات نیز به آنها تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/83019/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول