اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

صف پرونده‌های قضایی علیه باشگاه مس سونگون/محکومیت ادامه‌دار مسی‌ها

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون گفت: به دلیل عدم پرداخت مطالباتم از سوی باشگاه، علیه آن شکایت کرده و در نهایت آنها را محکوم به پرداخت مطالباتم کردم.

صف پرونده‌های قضایی علیه باشگاه مس سونگون/محکومیت ادامه‌دار مسی‌ها

محمد حاجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در رابطه با محکومیت مس و همچنین دریافت مطالباتش از این باشگاه اظهار داشت: بعد از اینکه نجفی به عنوان مدیرعامل انتخاب شد، طی قرارداد داخلی، به این باشگاه پیوستم. از زمان حضورم تا پایان، مطالباتم حدودا 26 میلیون تومان بود اما در یک مصالحه نامه این مطالبات به 15 میلیون تومان رسید که در نهایت به این مبلغ اعتراضی نداشتم اما بعد از یک مصاحبه که با خبرگزاری فارس مبنی بر سوءاستفاده نجفی و بعضی مدیران باشگاه داشتم، آنها من را تهدید و اعلام کردند که ما این مبلغ را پرداخت نمی‌کنیم و هرکاری دوست داری انجام بده.

وی افزود: بعد از این تهدید من از طریق مراجع قضایی نسبت به حقوقم شکایتی تنظیم کردم که در نهایت این باشگاه محکوم به پرداخت مطالباتم شد. به دلیل عدم اعتراض باشگاه نسبت به رای دادگاه، در نهایت اجراییه صادر شد. این باشگاه وقت دارد تا 5 تیرماه مطالبات من را تسویه کند و در صورت عدم اجرای حکم، اجرای احکام اموال باشگاه را توقیف می‌کند.

بازیکن سابق تیم فوتسال مس گفت: این باشگاه سابقه خوبی در پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی ندارد. به خصوص بازیکنان شهر ورزقان در رده‌‌‌های مختلف در این تیم توپ می‌زنند و اکنون 9 پرونده در دادگاه حقوقی عمومی ورزقان علیه این باشگاه وجود دارد و همچنین پرونده‌هایی در فدراسیون دارد که  می‌توان به پرونده شکایت آقایان سنگ سفیدی، احمدی و... در کمیته انضباطی و استیناف که همگی حکم علیه مس است، اشاره کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول