اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

طعنه سخنگوی وزارت خارجه ایران به ترامپ

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به اظهارات ترامپ عنوان کرد: چگونه رژیم آمریکا که به نقض حقوق و هنجارهای بین‌المللی معتاد است، از مردمش انتظار دارد به شعار قانون و نظم باور داشته باشند.

طعنه سخنگوی وزارت خارجه ایران به ترامپ

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) با الصاق مطلبی از لس آنجلس تایمز که در آن ترامپ خواستار برقراری قانون و نظم شده و تهدید به استقرار نیروی نظامی در شهرهای اصلی کرده، در توئیتی نوشت: «چگونه رژیم آمریکا که به نقض حقوق و هنجارهای بین‌المللی معتاد است، می‌تواند از مردم آمریکا انتظار داشته باشد که به شعار «قانون و نظم» باور داشته باشند؟!»

 

 

رئیس جمهور آمریکا اخیرا در مصاحبه با شبکه خبری فاکس‌نیوز گفته بود که ممکن است در مواردی لازم باشد پلیس در برخورد با متهمان از روش «فشار بر گردن» استفاده کند.

پس از انتشار ویدئویی که قتل جورج فلوید  سیاه‌پوست در اثر رفتار خشونت‌آمیز یک افسر پلیس سفیدپوست را نشان می‌داد، شهرهای بزرگ آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات و تظاهرات بوده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول