اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

برگزاری برخی رویدادهای والیبال ایران به تعویق افتاد

سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال از تعویق زمان برگزاری برخی رویدادهای ساحلی و قهرمانی رده‌های سنی کشور خبر داد.

برگزاری برخی رویدادهای والیبال ایران به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، میلاد تقوی اظهار داشت: امیدوار بودیم شرایط کشور به گونه‌ای پیش برود که برخی رویدادهای ساحلی و قهرمانی رده‌های سنی کشور را در تیرماه برگزار کنیم.

وی با اشاره به آغاز مرحله دوم شیوع ویروس کووید 19 و بیماری کرونا در ایران، تصریح کرد: هر چند وضعیت بسیاری از استان‌های کشور برای شروع مسابقات مناسب است، اما برخی استان‌ها همچنان درگیر این بیماری هستند، بنابراین در تیرماه نمی‌توانیم مسابقات برگزار کنیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال، تاکید کرد: با توجه به بخشنامه‌های ابلاغی، برای شروع رویدادها و مسابقات داخلی والیبال باید منتظر تائید ستاد ملی مقابله با کرونا باشیم.

تقوی درباره آماده‌سازی تیم‌ها برای شرکت در مسابقات والیبال داخلی، گفت: از زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز برگزاری مسابقات را صادر کند، به مدت شش هفته برای آماده‌سازی تیم‌ها در نظر خواهیم گرفت، اما از آنجایی که معلوم نیست در این شش هفته چه اتفاقاتی رخ دهد، قطعا برنامه‌ریزی برای شروع مسابقات کار دشواری خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول