اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آتش سوزی در کارخانه «پالت سازی» شور آباد مهار شد

بخشدار کهریزک گفت: آتش سوزی عصر امروز در کارخانه پالت سازی شورآباد به سرعت اطفا شد و تنها خساراتی به پالت‌ها، بخشی از سوله و کانکس نگهبانی وارد شده است.

آتش سوزی در کارخانه «پالت سازی» شور آباد مهار شد

امین بابایی بخشدار کهریزک در رابطه با وقوع آتش‌سوزی در شورآباد کهریزک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود ساعت ۱۵:۴۰ امروز کارخانه پالت‌سازی چوبی در شورآباد دچار حریق شد که در مجاورت آن انبار سیستم ایرانسل و در سوی دیگر کارگاه مونتاژ گیربکس قرار داشت که خوشبختانه با مهار آتش به این دو کارخانه آسیبی نرسید.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از تماس افراد بومی با آتش نشانی، نیروهای آتش نشانی شهر کهریزک در محل حادثه حاضر شدند، ضمن اینکه از ظرفیت آتش نشانی شهرداری تهران و حرم مطهر امام خمینی(ره) نیز کمک گرفته شد.

بخشدار کهریزک سپس تصریح کرد: به جهت انجام هماهنگی بین بخشی بلافاصله در محل حادثه حضور پیدا کردم تا امکان‌سنجی لازم جهت اطفا حریق صورت گیرد و پیگیری لازم برای انتقال مخازن آب انجام شد.

بابایی ضمن تقدیر از حضور به موقع و اقدام سریع نیروهای آتشنشان افزود: خوشبختانه آتش در محل کارخانه به سرعت اطفا شد و خسارت جانی نداشتیم و تنها خساراتی به پالت‌ها، بخشی از سوله و کانکس نگهبانی وارد شد و خسارت جدی بروز نکرد، به علاوه علت این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی می‌باشد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول